- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Damsnegler og skivesnegler, settes i det fri ? (side 3)
Damsnegler og skivesnegler, settes i det fri ? (side 3)
Kesol[QUOTE=Fredrik84]Jeg får bare ikke til pestsnegler jeg rett og slett. Selv ikke i oppdrettskaret for røde krystall reker overlever de :p
Alle vet du at du kun har rovdyr. Du har kamptrente reker, bare innrøm det.
Hehe de har vel fått litt trening i ny og ne :p
Men fra spøk til revolver så kan det jo hende at røde krystallreker kan spise opp små pestsnegler siden de forsvinner sånn? Plukker de ut av skallet sitt?
Postet 25.06.07 kl 19:03
Indiske klorereker
CHmener at indisk klorereke spiser snegler.
Åh Så bra! Da måå jeg prøve det ;p Det stemmer det, står det på "siden" dems. Men det står jo også at de fanger små fisk.
Kommer disse til å bli spist opp av fiskene mine?
Eller spise de noen av fiskene mine`?
Har ungdoms guppy, platy, ancistruser, kardinal tera.
Postet 26.06.07 kl 20:32
Endret: 26.06.07 kl 20:39
Indisk kloreke
Indisk kloreke mente jeg selvfølgelig
Postet 26.06.07 kl 21:16
Endret: 26.06.07 kl 21:28
Håvard Støre Andresen
For noe VÅS! .. Jeg leiter nesten dalglig etter noen som gir bort disse "pest" sneglene, jeg elsker dem, og har KUN snegler som akvariehobby..
Fisk og sånt gidder jeg ikke.. Er KUN interessert i snegler..
Kommer tilmed å plukker reint store kar, om folk gir meg mulighet!
Edit: Så ikke på datoen jeg gitt.. Sorry!
Postet 10.09.12 kl 14:31
Endret: 10.09.12 kl 14:32
Pest!!!
Må si meg enige i de andre. da eg selv syns d va ekkelt med alle de sneglene og plukke å pille for å kaste dem.. fant eg fisk så sette pris på dem. polkadot botia blir ikke så stor. pakistanbotian er ein billigere fisk. halve vitsen med akvarie er at naturen går sin gang. ellers kunne vi jo sett på pausefisk på tv. meine ikke å vera ekkel. men har me dyr så har me dyr. er du ungdom så er d opp til dine foreldre å hjelpe deg, og lære deg å respekter naturen. men syns d er bra at noen tar opp d. du lære nok) stå på!! få deg botia!!!)
Postet 17.09.12 kl 12:54
Oii. eg såg helle ikke på datoen!!
Susann LauritsenMå si meg enige i de andre. da eg selv syns d va ekkelt med alle de sneglene og plukke å pille for å kaste dem.. fant eg fisk så sette pris på dem. polkadot botia blir ikke så stor. pakistanbotian er ein billigere fisk. halve vitsen med akvarie er at naturen går sin gang. ellers kunne vi jo sett på pausefisk på tv. meine ikke å vera ekkel. men har me dyr så har me dyr. er du ungdom så er d opp til dine foreldre å hjelpe deg, og lære deg å respekter naturen. men syns d er bra at noen tar opp d. du lære nok:)) stå på!! få deg botia!!!;))
men d er sikkert aktuelt i dag.. for andre så lure) ups..
Postet 17.09.12 kl 12:57
Postet 17.09.12 kl 13:23
Postet 17.09.12 kl 19:20
Susann LauritsenMå si meg enige i de andre. da eg selv syns d va ekkelt med alle de sneglene og plukke å pille for å kaste dem.. fant eg fisk så sette pris på dem. polkadot botia blir ikke så stor. pakistanbotian er ein billigere fisk. halve vitsen med akvarie er at naturen går sin gang. ellers kunne vi jo sett på pausefisk på tv. meine ikke å vera ekkel. men har me dyr så har me dyr. er du ungdom så er d opp til dine foreldre å hjelpe deg, og lære deg å respekter naturen. men syns d er bra at noen tar opp d. du lære nok:)) stå på!! få deg botia!!!;))
Snegler er IKKE dyr.. De er klassifisert som bløtdyr..
Hadde snegler vert dyr, hadde det faktisk vert ULOVELIG å mate med dem, ..
Postet 18.09.12 kl 11:21