Det blir ny klubb i Oppland. (side 3)

Jeg håper også at det blir litt fart i en egen akvarieklubb i Oppland i 2013, har tenkt flytte tilbake dit, og det hadde vært artig om man kunne treffe likesinnede.

Jeg vet ikke hvor utbredt denne hobbyen er i Oppland, men antar at det er en del akvarister også der(?) Jeg bor i vestfold nå, og dengang jeg bodde i Oppland/Lillehammer så hadde jeg ennå ikke begynt med akvarier.

Det er ikke mye å skryte av de dyrebutikkene jeg har vært innom der oppe i det siste, på Lillehammer og Gjøvik, dårlig utvalg både med akvarier, akvarieutstyr og fisk.
Som skrevet tidligere så er Valdres akvarieklubb ganske så aktive. Har vært mest møter på Fagernes, og det blir jo langt for noen selv om det er noen som kommer helt fra Lillehammer (jeg kjører selv 1,5 time for å komme meg dit ). Men har også vært noen møter på Dokka.

Møtene på Dokka har vært holdt på Labben zoo. Anbefaler turen dit. Godt utvalg i fisk osv, og det meste kan skaffes. Kjøper all fisk der, da det er meget sjelden de har noe av interesse både på Lillehammer og Gjøvik...
Takk for tips, da blir det nok noen turer til Dokka på meg etterhvert

Har kjøpt hus i Gausdal så nå gleder jeg meg til å oppgradere hobbyen min igjen, etter en tids nedtrapping.
Må nok innom Labben og sjekke jeg også
Sant som det er skrevet, så er zoo'en på Gjøvik veldig dårlig og lite spennende. personalet som jeg har vært i kontakt med har heller liten kunnskap når jeg kommer med spørsmål :/
Neste møte er på Dokka onsdag 24. april i vinterhagen på Landmo kl 19. Det blir foredrag (med hvem og hva tror jeg ikke er helt fastsatt enda). Og som vanlig blir det vel utloddning og auksjon hvis noen har noe de skulle ha solgt. Regner med Labben zoo holder oppe etter møtet.

http://www.facebook.com/groups/166875876692343/

www.valdresakvarieklubb.com
Det er forresten også kommet i gang en klubb for Gudbrandsdalen:

http://www.facebook.com/groups/174117099379465/
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap