- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Antall besøkende... (side 3)
Antall besøkende... (side 3)
For det første vil jeg bare si at en slik ordlegging som begynner med "Jøss," oftest oppfattes som svært nedlatende.
Regnet med at de som mange andre interesseorganisasjoner får inne en del penger, men med nærmere ettertanke går vel inntekter som f. eks. kontigent til foreningene under "paraplyen" deres.
Men jeg mener fortsatt et samarbeid mellom NAF og AF hadde vært ypperlig.
Regnet med at de som mange andre interesseorganisasjoner får inne en del penger, men med nærmere ettertanke går vel inntekter som f. eks. kontigent til foreningene under "paraplyen" deres.
Men jeg mener fortsatt et samarbeid mellom NAF og AF hadde vært ypperlig.
Postet 20.06.07 kl 22:16
KesolRegnet med at de som mange andre interesseorganisasjoner får inne en del penger, men med nærmere ettertanke går vel inntekter som f. eks. kontigent til foreningene under "paraplyen" deres. :) Men jeg mener fortsatt et samarbeid mellom NAF og AF hadde vært ypperlig.
Ser absolutt ingen grunn til å ha noe sånt bak AF. Kvaliteten her har kommet av ildsjeler og de som orker å bidra med info og artikler ukentlig.
Postet 20.06.07 kl 23:47
Endret: 21.06.07 kl 00:10
biXen[QUOTE=Kesol]Regnet med at de som mange andre interesseorganisasjoner får inne en del penger, men med nærmere ettertanke går vel inntekter som f. eks. kontigent til foreningene under "paraplyen" deres. :) Men jeg mener fortsatt et samarbeid mellom NAF og AF hadde vært ypperlig.
Ser absolutt ingen grunn til å ha noe sånt bak AF. Kvaliteten her har kommet av ildsjeler og de som orker å bidra med info og artikler ukentlig.
Av ren nysgjerrighet til dine alltid like interessante innspill; hvilke organisasjoner tenker du på?
Er ikke for statlig støtte til noen organisasjoner som bare flytter papirer rundt.
Så du mener kvaliteten på AF går ned om man slår sammen flere ildsjeler? Eh.
Postet 21.06.07 kl 00:03
Endret: 21.06.07 kl 00:16
Postet 21.06.07 kl 00:14
Postet 21.06.07 kl 00:17
Postet 21.06.07 kl 00:20
KesolFor det første vil jeg bare si at en slik ordlegging som begynner med "Jøss," oftest oppfattes som svært nedlatende.
Det må i så fall være svært lokalt der du kommer fra, for det er overhodet ikke slik i min del av verden og jeg har heller aldri opplevd ordet som negativt ladet i løpet av de 40 årene jeg har levd.
"Jøss" er ganske enkelt et uttrykk for overraskelse eller forbløffelse. Et helt uskyldig ord uten noen skjult agenda.
Jøss finnes i Universitetet i Oslo sin ordbok på nett....
Nok off-topic, vi får følge Geirs vennlige hint om å holde oss til tema
Postet 21.06.07 kl 09:37
Geir: Det var ikke et personlig angrep, det var et politisk
Men on-topic. Jeg regner meg selv som en god Googler, mye pga. jeg jobber også med søkemotoroptimalisering og har selv sider som har ranka på topp 10 for sin kategori. Men hvis du lettere får tak i fiskeinfo. på Google enn du gjør i fiskebasen så er du god. Så enkelt er det, og jeg sår mine tvil om noen er grensesprengende bedre enn meg i å søke på nett
Det betyr dog ikke at alt der er rett, men det er jo opp til oss også.
Men on-topic. Jeg regner meg selv som en god Googler, mye pga. jeg jobber også med søkemotoroptimalisering og har selv sider som har ranka på topp 10 for sin kategori. Men hvis du lettere får tak i fiskeinfo. på Google enn du gjør i fiskebasen så er du god. Så enkelt er det, og jeg sår mine tvil om noen er grensesprengende bedre enn meg i å søke på nett
Det betyr dog ikke at alt der er rett, men det er jo opp til oss også.
Postet 21.06.07 kl 11:20
Postet 21.06.07 kl 21:26
Endret: 21.06.07 kl 22:58
Plutselig en dag satt jeg der med et helt nytt akvarium på stua. Etter mange år med fisk kun til middag, var kunnskapene mine som tatt av vinden. Så hva gjør man da? Man googler. Og hva finner man da? Akvaforum! Dette forumet var det eneste jeg kunne finne på norsk, som vakte nokk tillitt i meg til at jeg gadd å lese hva som sto.
Og det har jeg gjort ca hver eneste dag siden.
Foreslår at Holger fra nå av skal tittuleres: El Presidente.
Han har i allefall gjort en kjempejobb med dette forumet.
Og det har jeg gjort ca hver eneste dag siden.
Foreslår at Holger fra nå av skal tittuleres: El Presidente.
Han har i allefall gjort en kjempejobb med dette forumet.
Postet 22.06.07 kl 01:14
Postet 22.06.07 kl 02:02