Trenger litt bil- tips/ hjelp. (side 3)

Takk for alle tips og råd og alt slikt

Fjank, det vil glede deg det jeg kommer med nå-
1. Vi kjøpte Focusen til 174, men betaler 169
2. Jeg slipper å gifte meg med deg
MC Darup
Takk for alle tips og råd og alt slikt :) Fjank, det vil glede deg det jeg kommer med nå- 1. Vi kjøpte Focusen til 174, men betaler 169 2. Jeg slipper å gifte meg med deg :D

Da er jo dagen perfekt, ikke sant Ny bil, men "gammel" gubbe (å herremin, jeg håper ikke en vis herrremann leser dette og blir fornærma) var vel den beste løstningen her

Syntes ut fra annonseringen at dere får mye bil for penga Men du gode, fytti katta osv, det kunne blitt det heftige saltvannskaret for 169 laken!

Ikke si slikt da!

Jeg er fornøyd, og når Tony fikk se bilen likte han fargen.
Den er ikke så skarp i virkeligheten.
mona o
PS! Mannen min kaller alle japanske biler for "riskokere".... *knis*

Haha, det gjør min far også!
oki
ok bil det der.. hadde sikkert kjøpt den selv, om det ikke var for motor..
visst bilen er i god stand når du ser på den (ingen spese lyder, knirker ikke når du "støtter" deg tl panser og bakaksling)
er den helt sikert verdt pengene! og sikkert et bra kjøp også..

MEN; skaldu evt kjøpe en campingvogn, eller fylle bilen godt opp til ferier og lignende, hadde jeg heller gått for en 2 eller 2.5 liter..

Er ikke bare med tanke på at "er jo bare en gang i året det skjer" men med tanke på at DEN ENE gangen i året (som det aldri blir) vil du slite kolosalt på bilen..

bare en tanke fra meg.. nett kjøpt BMW stasjonsvogn 2.5 liter, og er kjempefornøyd (driver med rafting, dykking og fluefiske, så blir ofte en del reising)

men lykke til

Kommer aldri i mitt liv til å ha campingvogn.
Inaktiv bruker
Godt bilpraten er delvis over her, for jeg føler at jeg kunne skrevet en side eller to om alt mulig bilting :p Jeg er "opplært" til å være bilmann og det kan vel sies å være den største hobbyen min (det er jobben min også da) Tror heller jeg tar all bilpraten på bilforumet ;D
hehe
hehe... litt enig.. men praktisk til tider..
jkøpte nett en kombi-camp til og bruke på flufisketurene mine.. fett...

hehe
Grattis med flott bil!!

Har selv en Ford Focus C-max, (fra i år har den gått over til å hete kun Ford C-max) og vi er kjempe fornøyde.
Veldig økonomisk bil når man har diesel.
Her er et bilde av bilen (håper ikke det lange bilde roter til forumet)

[External Image]
Må bare fortelle om bilen min. Verdens mest praktiske for små familier (les meg og mine 2 barn). Har en Honda Jazz farge mintgrønn (ja jeg tilstår min farge er jævliere enn din). Kjørte til Ikea med en venninne fordi hun trengte lagerreoler. Hadde 2! fulle flatvogner med forskjellige ting og tang da vi kom ut til bilen. (Bla 6 lagerreoler.) Noen folk kom forbi, glodde vekselsvis på bilen og på oss og flirte tydelig. De puttet tingene sine i bilen og stilte seg opp for å glo. Vi la ned baksetene puttet i bilen og dro. Dere skulle sett gjeipen på folka da. Hører også med at jeg kom i min lille grønne og skulle hente en dobbel sovesofa. Samme gjeipen. Manglet 20 cm på at bakdøren gikk igjen.... Verdens mest praktiske bil og anbefales på det sterkeste for dem som har behov for en nr 2 bil eller for små familier. Bagasjerommet er på over 500 liter når baksetene legges ned. På ferie har vi selvsagt takboks.

Vi er veldig fornøyde med Focusen vi kjøpte, og jeg vil bare skryte av at jeg i dag hentet min lille Trille.
Jeg har konepone- bil!!

En Citröen C3 1.4 fra 2003, sølvfarget.
Den har masse morsomme ting, feks A/C, cruisekontroll, speil som med et trykk foldes helt inn osv.
Hun er så søt atte!!

Og hun er døpt "Lille Trille".
Den beste bilen må uten tvil være Toyota camry de stygge jævlene surrer og går i det uendelige, får plass til masse i de også De nyeste modellene er jo faktisk ikke så stygge heller da..driftsikker
Tilfeldig bekjentskap
© Jon Stigersand
Reklame for plussmedlemskap