Livet på akvariet på Tv2 (side 3)

Dragen
Hvem er det som tenker "nei, nå skal jeg jammen meg gå på akvarium for å se på torsk og gjedde!"?

Kanskje oss som ikke gidder å sitte ute på et vann langt inni skauen i 12 timer for å fange en gjedde? For å ikke snakke om en gjedde på en meter. Dessuten ser man jo litt annen oppførsel enn akkurat det å sprelle på kroken også når de er i et akvarium.
Inaktiv bruker
Høyer'n
[QUOTE=Øyvind Løkke Vie]Jeg var i akvariet i Bergen for litt over en uke siden. Jeg så noen Praktbotia og noen Scalarer der, tror jeg så noen flere akvariefisker der og.

Du må ha vært ganske trøtt siden det er over 250 forskjellige fiskearter og totalt over 6000 fisker der, men du så kun 2 forskjellige.....

Jeg nevnte bare de som jeg så som var blandt de 20 beste på akvariefisk topp 100
Ja en 54l burde passe bra til en liten krokodille
Du får være om deg neste gang de har det i akvariesjappa...
Inaktiv bruker
Jeg fikk ikke med meg det programmet jeg!!! Var på jobb!!!
Noen som vet om det kommer en reprise?
Håvard
Jeg fikk ikke med meg det programmet jeg!!! Var på jobb!!! :( Noen som vet om det kommer en reprise?

Jeg skreiv det samme tildligere i tråden, og søkte på tv2.no, og her er svaret:
Odd Espen
Man må betale for å se det på nett!:-o Det er jo bare teit, må batale for å se noe man ikke fikk med seg på tv, lissom. =s Ellers går det ikke i reprise på tv2, men kan jo sjekke tv2 zebra! For det er vel det den kanalen er til, eller?=D {Gikk ikke der heller...} Men fant også ut at man kan gjøre så de minner deg på at programmet kommer!;p har ikke testa det, men det hørtes jo kult ut!:p Man kan velge om de skal gjøre det på mobil eller epost, eller begge om man ønsker det!:p

Så nei, går ikke i reprise...
Jeg besøkte akvariet i Bergen nå i sommer , og fikk se gjedda som ble fanget i tv programmet. Det jeg reagerer på er å ha den gedigne gjedda i et sånt pittelite akvarium. Den gjedda har sannelig ikke mye rom å boltre seg på. Virker som dyreplageri spør du meg.
Om den hadde blitt født der hadde det vært noe annet, men å bli tatt fra sitt eget hjem der den kunne svømme fritt og bli plassert i et lite akvarium synes jeg er dyreplageri. Et menneske hadde ikke likt å bli satt inne på rommet sitt resten av livet uten å få komme ut igjen noe mer.
hvis interesse
Hvis noen har interesse av det så kan jeg legge ut episoden(e)* så folk kan laste de ned. Hvis enkelte har gått glipp av de eller lignende.

*etter at de har blit vist da, siden man ikke får tilgang på de før den tiden seff. Hvis jeg ikke hører noe så tar jeg det som et nei på at ingen har interesse av det.
Jeg har selv tatt opp programet på vhs, Men kan tenke meg at andre vil bli glade
Hvordan legger man slikt ut? You tube?
INTERISERT !!! Snille dere er! Jeg og gikk glipp av første episode.
Syntes bare akvariet var knall jeg

Pingvinenes parringsrituale var bare så søtt, ble litt åhh i stua her ja

Som skikkelig reptil og leddyr fantast (nyoppstartet fiskefanatiker) så syntes jeg f.eks iguana var fantastisk og gleder meg sinnsykt til anakonda.

Kunne gjerne tenkt meg å ha episodene liggende for å se flere ganger
elisabeth
elisabeth www.tv2.no gå på webtv episoder der men er ikke sikker på om det koster litt penger :P
det koster penger. men siden interessen er der så skal jeg få lagt de ut så dere kan laste de ned. Skal legge den første eppisoden ut nå. så skal jeg si ifra da den er ferdig..
Aggi
Jeg har selv tatt opp programet på vhs, Men kan tenke meg at andre vil bli glade ;) Hvordan legger man slikt ut? You tube?

Har egen webserver stående i stua + at jeg har egetwebhotel... tenker jeg laster det opp til webhotelet mitt.. da linja mi mest sansynlig vil kolapse om mange begynner å lastened. så trenger noe som gir mere fart... Dytter den opp til webhotelet så kan dere laste det ned derfra. Kan da spilles av på pcen

men tenker jeg puter all info i en egen post. da det helt sikkert dukker opp spørsmål rundt avspilling også vil jeg tro.

Informasjon og downlods finnes i denne posten
Beklager til alle som ønsket seg dette, men falt litt i grus av franks lillepoeng om at jeg seff. ikke har innhentett noe rettigheter fra tv2 om å gjøre dette, og da får jeg ikke lov til å legge det ut på AF.

Derfor ser det ut som at alle som vil se dette programmet må betale Penger så kan dere se det på tv2 sin nett'tv, Hvor min kopi også kommer ifra.

http://webtv.tv2.no/webtv/
koster 35kr for en uke
Det er litt teit at de sender mer om alt annet enn fisk.

Var trist ang. den haien som døde også.
Var litt overraska over åssen han håndterte den når han flytta den.
Uff, jeg gikk glipp av dagens episode... En trassig unge som nektet å stelle seg for kvelden, og alt går i glemmeboken
Inaktiv bruker
Det går sikert an å se det i reprise på TV2 sin hjemmeside
En liten påminnelse
Programmet begynner snart
Fisk? Nei, her på akvariet har vi kun reptiler.

Noen andre som reagerer på at når de først viser fisk, så er det for få vise at de tar livet av dem? Var akkurat samme opplegg i forrige episode også.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap