Hei!! Hva har skjedd med forumet? (side 3)

Aggi
[QUOTE=Holger Lockertsen]Det var ein bug som no er fiksa. Kameraet er tilbake!

Ups! Buggen er tilbake igjen... Kanskje den har lagt egg?
Kamera-etende insekt....
Vi var visst litt trøtte og morsomme i går at spøken tok helt overhånd...

Dermed drukna sikkert budskapet...

Men her har jeg rota fram budskapet igjen
Plussmedlem
Aggi
Ups! Buggen er tilbake igjen... Kanskje den har lagt egg? ;) Kamera-etende insekt....

Eksempel? - Kan ikkje finna ein tråd med bilde - utan kamera.
Tja.. For eksempel samme tråd som sist....: "Pumpe i plantekar - Problemer med Fluval 4+" eller "Svampefilter til luftpumpe"...
Er det meg som hallusinerer, og ser bugs over alt? ;P
Det er kun de tråder der bildet står rett i innlegget som har kamera-ikon. De der bildene ligger som vedlegg, har ikke ikon.

Føler meg usedvanlig teit her; har det ikke vært slik hele tiden :o?
Frank Angell
Det er kun de tråder der bildet står rett i innlegget som har kamera-ikon. De der bildene ligger som vedlegg, har ikke ikon. Føler meg usedvanlig teit her; har det ikke vært slik hele tiden :o?
Innlegget "hvordan malle" har bilder direkte i innlegget, men mangler ikon. ;0)
Gry
[QUOTE=Frank Angell]Det er kun de tråder der bildet står rett i innlegget som har kamera-ikon. De der bildene ligger som vedlegg, har ikke ikon. Føler meg usedvanlig teit her; har det ikke vært slik hele tiden :o?
Innlegget "hvordan malle" har bilder direkte i innlegget, men mangler ikon. ;0)
Har skummet over en haug med tråder jeg også etter å ha postet innlegget, og ser at ikonet mangler i noen tråder.
F.eks denne "Hva slags reke?" ikon også.
Det stemmer ikke, Frank... for "Svampefilter til luftpumpe" har vedlagt bilde, ikke direkte i innlegget... Men mangler ikon
Håper dette blir fikset, for det er veldig lett å hoppe over tråder med slike spørsmål i overskriften, dersom man ikke tror det er med bilde.
Aggi
Det stemmer ikke, Frank... for "Svampefilter til luftpumpe" har vedlagt bilde, ikke direkte i innlegget... Men mangler ikon
Var det ikke det jeg sa lengre opp
Jeg finner kun ikoner i de tråder der bildene er lagt inn med IMG-kode, og ikke som rene vedlegg, slik det er i tråden svampefilter til luftpumpa

Regner med at Holger ser på dette så snart som mulig, som vanlig
Åja, trodde du mente motsatt... Jeg er litt trøtt ;P (Er vanligvis trøtt, så den unnskyldningen begynner å bli utslitt) ;P
Aggi
Åja, trodde du mente motsatt... Jeg er litt trøtt ;P (Er vanligvis trøtt, så den unnskyldningen begynner å bli utslitt) ;P
Du viste kanskje ikke at jeg har opphavsrett til unnskyldingen "trøtt", jeg
Trøtt er en ypperlig unnskyldning, syntes jeg :p
Ups! Må jeg altså betale deg royalties for hver gang jeg bruker den unnskyldningen? Da blir jeg ekstremt fattig... Hvis ikke du tar betalt i naturalia, da... F.eks klorekeyngel... (Mange misforstår litt når man nevner naturalia, men pyt pytt... ;P)
*ler meg skakk av kommentarene til Aggi som vanlig*
Kan godt ta det i naturalia jeg Kloreker kan sikkert være en grei betaling det :p

Men for å unngå storstilt opphopning av gjeld, er du herved tildelt rettigheter til å bruke unnskyldningen når det måtte passe
Hehehe, takk! Du redder meg fra gjeldsslaveri... Eller skal man kalle det "naturalia-slaveri"? ;P
Plussmedlem
Da er det fiksa.
Problemet var der fortsatt for trådar der det kun var bilde i første innlegg.

Det er for øvrig berre trådar som har bilde som vedlegg som får kamera-ikon. Dersom du inkluderer bilde inline med (IMG)-taggen blir det ikkje ikon.
Sølvi Gullaksen
Skulle ønske at man kunne trykke på "siste leste"(mine),for hvis en ikke har følgt med hver dag,så må en jo lese gjennom alt på nytt for å vite hva en har lest :(Hvis en trykker på siste innlegg,så går en jo glipp av mange innlegg.



Kan du gjøre noe med dette og ?
Sølvi Gullaksen
[QUOTE=Sølvi Gullaksen]Skulle ønske at man kunne trykke på "siste leste"(mine),for hvis en ikke har følgt med hver dag,så må en jo lese gjennom alt på nytt for å vite hva en har lest :(Hvis en trykker på siste innlegg,så går en jo glipp av mange innlegg.



Kan du gjøre noe med dette og ? Går ikke glipp av innlegg lenger nå? Det er jo en liste lang som et vondt år med nye innlegg hver gang jeg logger på. Den går over mange, mange sider :0) Bra det altså!
Jeg foreslo i en mail at hvis man hadde mulighet til å sortere, de trådene en selv hadde startet, for seg selv, så er det lettere å følge dem opp, og finne dem igjen...
De trådene du selv har startet finner du på din side eller profilen + les mine innlegg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap