Idag-tråden! (side 3)

i dag kommer foreldra hjem, og i dag har jeg funnet at jeg har kanskje hvitprikk... moro
I dag har jeg ingen egen tråd å gå til ;-=(
Inaktiv bruker
i adg skulle jeg til loffa å hente fisk, men kjørte direkte feil retning, så drar dit i morra i stedet
i dag skulle jeg skrivd på tråden til loffa men den var ikke der men se han har lagd ny tråd
I dag våkna jeg altfor tidlig. Har og sett en liten hare på verandaen.
i dag har jeg ikke våkna enda, ettersom jeg fikk aldri lagt meg....
Kan si det at i dag har jeg limt et akvarium (som viste seg at jeg kan sette inn en glassplate å få noen få liter mindre)

Og holder på å lage et av en blomsterkasse i plast. Som skal ha en kampfisk i. 15 liter da.
I dag har eg ikkje gjort så mye.
eg tenkte å reise til standen i dag og men eg fant ut at eg ikkje gadd for har vert der 4 dager på rad nå.
Derfor av eg heime og kjypte plene hos oss og noen naboer.
Siden eg hadde klyte plener syst eg at eg fortjente å ta meg ein tur på dyrebutikken å kjøpe noen fisker.
Eg kjpte også eit lekspar med gurami
Senere i dag når jeg har fått sovet litt så skal jeg på sykehuset i og ta av gipsen på neven min Det skal bli deiligt å få vekk f!¤#skapet. Så skal jeg på dyrebutikken å kjøpe meg noen flere klovneplecoer. Etter at de er satt ut i 130 literen så skal jeg ta et vannbytte i 350 literen (det er på tide nå). Så tror jeg at jeg stikker og hopper i havet

I dag skal jeg hente 4 blå antennemaller L183 i Oslo, har egentlig sett etter slike en god stund. Og så kanskje det viktigste, skal kjøpe et kar til det eldste barnebarnet, 7-årspresang. Det blir et lite startsett på 54 liter. Med hjelp av bestefar og foreldre skal det nok gå bra . Der blir det 4 dverggurami, 4 guppy, 3 hunner og 1 hann, 2 ancistrus, sandsnegler og rådasand. Planter blir skudd og stiklinger fra karene mine.

Jon
har mekka båt uten hell til nå i dag.

så nå blir det robåten utpå sjøen å et par pils
bare discusene har fått mat
Idag har jeg vært og kjøpt meg ny bil!! En VW Touran Exclusive 2009 modell. Får den ikke før om ca 2 mnd. Så nå får jeg nok ligge litt lavere med hode en stund. haha. Får håpe at tiden vil gå fort. Ellers har jeg slamsugd karet mitt, satt inn noen nye planter og ommøbelert litt!! Ute er det jo så varmt så best å være inne med air condition på!!
Oslo-tur
Hei.

I dag reiste eg med fly aleine for første gang. Det var litt skumelt men det gjekk heilt greit.
Eg reise til Oslo for å besøke ei i slekta.
Ho har sakt at me skal gå på Akvariemagasinet ( det er vell Norges største Akvariumbutik ? ) og alle dei akvariumbutikkane eg vill.
eg trur nåkk at ho også vill kjøpe eit akvarium.
i dag så har jeg ominnredet karet et par ganger før jeg fant ut at slik det var før jeg begynte så penest ut....
I dag har jeg og min datter vært og sett Mamma Mia på kino.
Det var en vellykket film. Selv om den går på engelsk, så vil jeg si det er en fin film for folk i de fleste aldre, siden det er så pass mye musikk i den.
Jeg må si de har vært flinke til å flette sangtekstene godt inn i handlingen.
Jeg forlot kinosalen med lattertårer i øyekroken, og popcornsmuler i BH'n. -Tegn på en vellykket film.. ;D
I dag har jeg handla inn regntøy til festival og kjøpt mine første to store fisk, en L246 og en elefantfisk. Vet ikke hva de skal hete ennå da, noen råd?
Inaktiv bruker
kurt å jimmy?? elefanten jimmy assa:P
God ide, da heter den Jimmy. Er ikke helt sikker på kjønnet på den andre ennå, skal få tatt et bilde snart
Inaktiv bruker
første som falt meg inn var jimmy jaja, så kult
Har brukt mesteparten av tiden på å tenke ut innvendig bakgrunn i to kar, litt tid her på forum, og resten av tiden på familie og venner. Har hatt en fin dag, selv om været godt kunne vært bedre!
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap