- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hva gjør du akkurat nå? (side 3)
Hva gjør du akkurat nå? (side 3)
Postet 17.10.07 kl 08:33
Postet 17.10.07 kl 08:33
Frokost ? Nei da, den tok vi tidligere. Har en byggeplass utenfor så de starter alle gravere og andre maskiner klokka 06.30. Så det går ikke lang tid før yngstemann våkner. Slik har det vært i over 1/2 år og vi håper de vil bli ferdige snart. De bygger 24+ leiligheter.
Noen ganger blir jeg så sint at jeg nesten går ut av mitt gode skinn. De kunne ha gitt f.... i å bruke tunge maskiner før klokka 8 ihvertfall. Iriterendes da mine barn sov til rundt 09.00 før og nå vokner de som regel 07.00 - 07.30 grunnet maskinene.
Så frokost var tidlig idag. Nå var det bare en liten snacks.. hehehehe...
Mvh Linka
Noen ganger blir jeg så sint at jeg nesten går ut av mitt gode skinn. De kunne ha gitt f.... i å bruke tunge maskiner før klokka 8 ihvertfall. Iriterendes da mine barn sov til rundt 09.00 før og nå vokner de som regel 07.00 - 07.30 grunnet maskinene.
Så frokost var tidlig idag. Nå var det bare en liten snacks.. hehehehe...
Mvh Linka
Postet 17.10.07 kl 08:53
LinkaFrokost ? Nei da, den tok vi tidligere. Har en byggeplass utenfor så de starter alle gravere og andre maskiner klokka 06.30. Så det går ikke lang tid før yngstemann våkner. Slik har det vært i over 1/2 år og vi håper de vil bli ferdige snart. De bygger 24+ leiligheter. Noen ganger blir jeg så sint at jeg nesten går ut av mitt gode skinn. De kunne ha gitt f.... i å bruke tunge maskiner før klokka 8 ihvertfall. Iriterendes da mine barn sov til rundt 09.00 før og nå vokner de som regel 07.00 - 07.30 grunnet maskinene. Så frokost var tidlig idag. Nå var det bare en liten snacks.. hehehehe... Mvh Linka
Det hørtes ikke morsomt ut.
Misunner deg utrolig lite på akuratt det der=)
Postet 17.10.07 kl 09:00
Thanks Fredly. Misunner ikke meg selv heller. Den eneste positive tanken som jeg tenker på er at leiligheten vår tross alt også stiger i pris. Og det er koselig med nye naboer. Men håper de blir ferdige før nyttår.
Er til tider veldig bekyret for malawi karet. De graver og skraper slik at huset vibrerer og det kan ikke være bra for karet.
Mvh Linka
Er til tider veldig bekyret for malawi karet. De graver og skraper slik at huset vibrerer og det kan ikke være bra for karet.
Mvh Linka
Postet 17.10.07 kl 09:11
LinkaThanks Fredly. Misunner ikke meg selv heller. Den eneste positive tanken som jeg tenker på er at leiligheten vår tross alt også stiger i pris. Og det er koselig med nye naboer. Men håper de blir ferdige før nyttår. Er til tider veldig bekyret for malawi karet. De graver og skraper slik at huset vibrerer og det kan ikke være bra for karet. Mvh Linka
Huff da?
sjekke om det er i vater hele tiden da:P
Plutselig så synker huset:P
Eller?:P
Postet 17.10.07 kl 09:25
Postet 17.10.07 kl 09:57
Postet 17.10.07 kl 10:09
Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg grundig etter dagens fremføring i marin biologi. Og sitter med røyk og kaffe da.
Gruppen min hadde om fjøren og det skulle absolutt ikke være noe problem. Det var det vel heller ikke da, men selv om jeg var den eneste som ikke trengte å lese fra ark eller datamaskin og tegnet og herjet og forklarte så synes jeg det var for dårlig.
Dette er jo noe jeg har holdt på med siden jeg var en liten unge. Og å forklare alt fra forskjeller på organismer ved bløtbunn og hardbunn, eksponerte og skjermede områder og alt det der er noe jeg vet.
Og selv om læreren var imponert og de fra gruppen og klassen var fornøyd og imponert så sitter jeg og hakker på meg selv. Kravstor? Tja, sikter for toppkarakterer så jeg må nesten være det. Hvertfall i det faget jeg kan best :p
Gruppen min hadde om fjøren og det skulle absolutt ikke være noe problem. Det var det vel heller ikke da, men selv om jeg var den eneste som ikke trengte å lese fra ark eller datamaskin og tegnet og herjet og forklarte så synes jeg det var for dårlig.
Dette er jo noe jeg har holdt på med siden jeg var en liten unge. Og å forklare alt fra forskjeller på organismer ved bløtbunn og hardbunn, eksponerte og skjermede områder og alt det der er noe jeg vet.
Og selv om læreren var imponert og de fra gruppen og klassen var fornøyd og imponert så sitter jeg og hakker på meg selv. Kravstor? Tja, sikter for toppkarakterer så jeg må nesten være det. Hvertfall i det faget jeg kan best :p
Postet 18.10.07 kl 17:00
Endret: 18.10.07 kl 17:01
Jeg har handlet julegaver på netthandelen, og holder på å pakke dette ut.
Ja, har handlet noen førjulsgaver til meg selv også..bl.a. det knøttlille akvariet. Fikk det til en hundrings. Tviler på at det er over 10 liter, egentlig. Dette skal bli bolig for pinnedyrene. Bare synd at det ikke fulgte lokk med dette... Luftpumpa skal forhåpentligvis brukes til artemiaklekking, hvis den fungerer. Fikk et latterkick da jeg så bruksanvisningen, men det kommer jeg sikkert tilbake til...
Videre så har jeg handlet varmluftpistol, webkamera og kortleser til meg selv. Vet ikke om jeg er fornøyd før jeg har prøvd disse duppedittene.
Ja, har handlet noen førjulsgaver til meg selv også..bl.a. det knøttlille akvariet. Fikk det til en hundrings. Tviler på at det er over 10 liter, egentlig. Dette skal bli bolig for pinnedyrene. Bare synd at det ikke fulgte lokk med dette... Luftpumpa skal forhåpentligvis brukes til artemiaklekking, hvis den fungerer. Fikk et latterkick da jeg så bruksanvisningen, men det kommer jeg sikkert tilbake til...
Videre så har jeg handlet varmluftpistol, webkamera og kortleser til meg selv. Vet ikke om jeg er fornøyd før jeg har prøvd disse duppedittene.
Postet 18.10.07 kl 17:11
Endret: 18.10.07 kl 17:12
Postet 18.10.07 kl 17:37
Postet 18.10.07 kl 17:41
Postet 18.10.07 kl 17:43
Postet 18.10.07 kl 17:48
Postet 18.10.07 kl 18:02
Postet 18.10.07 kl 18:57
Postet 18.10.07 kl 21:16
Linka[QUOTE=DahAquaMan]Sitter her med skreptokokker (halsbetennelse) eller hva det heter...
Aj aj.. syntes skikkelig synd på deg. Har hatt streptokokker 14 ganger de siste 5 årene. Dette resulterte i at jeg fjernet mandlene i januar i år. Har aldri hatt det bedere.
God bedring.
Mvh Linka
Huff da? Det synes jeg var forferdelig mye?
Har bare hatt det 2 ganger jeg, tror jeg, så jeg har sluppet billig unna=)
Postet 18.10.07 kl 21:27
Ja, nå har vi også fått den fordømte streptokokken hit...
Har du smitta oss, DahAquaMan? ;P
Var på legevakten med min datter i dag. Men heldigvis var det null andre pasienter på legevakten... Ingen er så sjuk at de ikke kan gå på Brannkamp, hehehe. De holdt på å le seg ihel da jeg sa det på apoteket...
Men tenker vi skal holde oss hjemme uansett... Jentungen er virkelig slapp.
I natt sprakk trommehinna hennes, og altmulig gørr rant ut. Så nå må vi skylle med salvann 3 ganger daglig. Dette på toppen av halsinfeksjonen.
Jeg har reker å sende på mandag, så jeg håper jeg kommer meg ut igjen til da... (Er pyton å være aleinemor, enda mer pyton når ungen er sjuk!)
Dette var dagens sure tryne:
Har du smitta oss, DahAquaMan? ;P
Var på legevakten med min datter i dag. Men heldigvis var det null andre pasienter på legevakten... Ingen er så sjuk at de ikke kan gå på Brannkamp, hehehe. De holdt på å le seg ihel da jeg sa det på apoteket...
Men tenker vi skal holde oss hjemme uansett... Jentungen er virkelig slapp.
I natt sprakk trommehinna hennes, og altmulig gørr rant ut. Så nå må vi skylle med salvann 3 ganger daglig. Dette på toppen av halsinfeksjonen.
Jeg har reker å sende på mandag, så jeg håper jeg kommer meg ut igjen til da... (Er pyton å være aleinemor, enda mer pyton når ungen er sjuk!)
Dette var dagens sure tryne:
Postet 20.10.07 kl 19:46
Jeg sitter hjemme hos mine foreldre og synes lørdagsunderholdningen på NRK1 er lavmål. Da mye heller Akvaforum! Takk og lov for at de har bredbånd her! (Savner å sitte og glane inn i akvariet...)
Apropos streptokokker, så har treåringen i løpet av halvannen uke hatt halsbetennelse, noe vi først fryktet var brennkopper (det er streptokokker), men heldigvis nok bare var virus-munnsår, og så verkfinger!Skikkelig sår i rumpa har han også blitt (ikke sluttet med bleier ennå, det stabeistet)
Det virker som han har dårlig immunforsvar for tida, og han er sånn som reagerer på stress med huden, så han har fått eksemutbrudd, og molluskene (ser ut som bittesmå vorter) som han har hatt i over et år har blusset opp igjen.
HELDIGVIS kan jeg tross alt si at dette er bare småtteri, og ingen alvorlige sykdommer! Støtt TV-aksjonen i morgen, da, folkens!
Apropos streptokokker, så har treåringen i løpet av halvannen uke hatt halsbetennelse, noe vi først fryktet var brennkopper (det er streptokokker), men heldigvis nok bare var virus-munnsår, og så verkfinger!Skikkelig sår i rumpa har han også blitt (ikke sluttet med bleier ennå, det stabeistet)
Det virker som han har dårlig immunforsvar for tida, og han er sånn som reagerer på stress med huden, så han har fått eksemutbrudd, og molluskene (ser ut som bittesmå vorter) som han har hatt i over et år har blusset opp igjen.
HELDIGVIS kan jeg tross alt si at dette er bare småtteri, og ingen alvorlige sykdommer! Støtt TV-aksjonen i morgen, da, folkens!
Postet 20.10.07 kl 20:09