Hvilket akvarie av disse bør jeg velge? (side 3)

kjøpte meg en Juvel Rio180L for en mnd. siden,å tenker at jeg skal ha et til av den str. etter nyåret.
molle
Ok--lykke til med valget--bare sånn på tampen ,og siste ord fra meg--de har med målene du ønsker deg også---*ler'* ring du......

Du.. det der kan ikke bli siste ordet fra deg.. Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig!
hehe..
Mener du at de har Juwel med de målene, eller?
Mente du Akvastabil?
Jeg hadde ikke valgt Juwel hvis jeg skulle velge på ny pga. den høyden, og det innvendige filteret er noe dritt etter en stund. Men det er min mening Karene er veldig pene og greie ellers.

Hvis det sto ink. moms der så er det vel dansk moms. Den trekkes fra og så må du plusse på moms når du mottar pakken i Norge. Norsk moms.
Inaktiv bruker
krem
[QUOTE=molle]Ok--lykke til med valget--bare sånn på tampen ,og siste ord fra meg--de har med målene du ønsker deg også---*ler'* ring du......

Du.. det der kan ikke bli siste ordet fra deg.. Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig!
hehe..
Mener du at de har Juwel med de målene, eller?
Mente du Akvastabil?
Akvastabil og andre typer
mona o
Mener jeg betalte 1000 - 1200 kr for mitt da jeg kjøpte fra Akvarieudstyr.

Donald
Kommer det levert på døra av fraktselskap, eller må det hentes på Posten? Ikke det at det er så nøye; bare litt nysjerrig:-)

Det er spedisjonsfirmaer som leverer. Posten brukes ikke til sending av akvarier fra Akvarieudstyr.dk.
Da jeg hadde bestilt mitt, ringte det bare på døra en dag, og da jeg åpnet stod en fyr der med en pall med et akvarie på
biXen
Jeg hadde ikke valgt Juwel hvis jeg skulle velge på ny pga. den høyden, og det innvendige filteret er noe dritt etter en stund. Men det er min mening :) Karene er veldig pene og greie ellers.

Oki. Bra det ikke bare er meg som er litt kresen. Selv om noe er billig, så er det greit å tenke seg litt om. Fort gjort å forhaste seg.

Men da kan det jo hende at Dahls dyrerike har bra tilbud på Akvastabil også
mona o
...ringte det bare på døra en dag, og da jeg åpnet stod en fyr der med en pall med et akvarie på:-)

Alle akvariejenters våte drøm? :P

krem: Hvis du sjekker med Dahls med en telefon så kan du jo bare sjekke prisforskjellen mot akvarieutstyr.dk etterpå. Eller du kan spør her hvis det blir for mye matte for deg :P
biXen
krem: Hvis du sjekker med Dahls med en telefon så kan du jo bare sjekke prisforskjellen mot akvarieutstyr.dk etterpå. Eller du kan spør her hvis det blir for mye matte for deg :P

Hehe.. Du er vel ikke frekk?
Innrømmer at matte ikke er min sterkeste side. Men en prisforskjell skal jeg alltids klare å få til..
Eller.. det forutsettes at jeg da faktisk klarer å regne meg frem til hvor mye det blir kostenes å handle fra Danmark..

Hmm.. Hvem skulle ane at akvariehold skulle gi meg så mange regnestykkebekymringer
krem
Hehe.. Du er vel ikke frekk? ;) Innrømmer at matte ikke er min sterkeste side. Men en prisforskjell skal jeg alltids klare å få til.. Eller.. det forutsettes at jeg da faktisk klarer å regne meg frem til hvor mye det blir kostenes å handle fra Danmark..

Neeei, frekkheter driver jeg ikke med :P

Nei matte er ikke min sterkeste side heller, hehe. Tror når du velger pris i NOK på venstre side så kommer priser på norsk og dansk moms er automatisk fratrukket.

Så legger du til norsk moms på 25% av varens og fraktens pris + tollbehandlingsgebyr på alt fra 80 til 150 kroner Så lett atte :P
Lett og lett fru blom

Lett når du sier det slik ja. Da skal jeg klare å regne det ut.
Men et annet spørsmål er om jeg hadde kommet frem til at det var slik det skulle settes opp for utregning hehe..

Men nok om mine mattekunnskaper (eller mangelen på dem)

Det viktigste er at jeg skal kjøpe meg at akvarium å ha mange søte kosefisker! Gleder meg!
Inaktiv bruker
jeg følger med deg jeg,,,,*ler*
enten du velger fra den ene eller andre*smiler'
Ganske morsom den signaturen til Bixen i denne tråden - raskere kan det vel ikke velges

(Roll the dice, don't think twice.)
Leifur
Ganske morsom den signaturen til Bixen i denne tråden - raskere kan det vel ikke velges ;-) (Roll the dice, don't think twice.)

Hehe, premie hvis du finner ut hvilken sang det er fra :P
Hva slags premie da? Spent jeg nå. Et nytt stort akvarie? hehe..
molle
jeg følger med deg jeg,,,,*ler* enten du velger fra den ene eller andre*smiler'

Hehe.. Du ler vel ikke av ubestemsomheten min eller mine matte"kunnskaper"
krem
Hva slags premie da? Spent jeg nå. Et nytt stort akvarie? hehe..

Nja. Kanskje hvis jeg kunne garantert at ingen bruker Google e.l. Jeg må nok være mer gnien. 10 sandsnegler :P
Jeg klarer den iallfall ikke uten å jukse...

Det eneste jeg kommer opp med er at det nok ikke er Celine Dion, for hennes oppfordring var vel akkurat motsatt
Hehe, det er veldig lett å finne sanger slik. Setter inn "roll the dice, don't think twice" med anførselstegna så er sangteksten treff nr 2 etter 2 akvaforum forgreina treff :P
Ja men vi skulle jo ik jukse;D
krem
Ja men vi skulle jo ik jukse;D

Spørs om jeg stoler på dere uansett :P
Tilfeldig bekjentskap
© McEve
Reklame for plussmedlemskap