Butikker i Stavanger (side 3)

Er fortsatt butikken ved tvedt senteret der enda? Var/er det maxizoo?

Må skryte litt av dyregoo kjeden i stavanger. En kar på kilden vet veldig mye om levendefødende, ellers på kilden får de inn veldig mye fint viltfanget. Og all oppdrett blir bestilt fra Asia. Stadionparken er også en kjekk butikk, vennlig personale og blink til og passe på og sitte karantene på fisk generelt på alle butikkene. Samme kan jeg ikke si om straen, der vet de rett og slett ikke hva de driver med. Prøvde og selge med en innvendig pumpe 2000l/t til en 80 liter. Konstanterte at det var et mininum til karet. Også mye fisk som døde i begynnelsen når jeg kjøpte der.

Så har egentlig funnet ut at det beste er og holde seg til dyrego kjeden, de ansetter ihvertfall folk som vet hva de driver med. Også klepp da, på braut. Masse billig utstyr, för, kar og planter. De har som oftest de samme plantene andre har men du får 5 for 155, uansett type og størrelse. Og folk som vet hva de gjør på

Concalore har jeg egentlig ikke kjøpt noe fisk hos, men fikk en megaball med javamose for 50 spenn røverkjøp
Jeg vil anbefale en som holder til på Gramstad, var innom han for et par dager siden, fikk tipset av min far som kjenner ham. Han har veldig godt utvalg til en kjempe rimelig penge. Han har masse forskjellig småfisk, som f.eks: Molly, platy, scalare, discus, maller, neon og kardinaltetra, guppy, og masse fler. Han har enormt med yngel. Skikkelig fasinerende å se. Og veldig dyktig..

Han bestiller og det man måtte ønske til en rimeligere penge enn butikker.. Han har en grosisst i Sverige, og så bestiller han en del fra Peru. Anbefaler alle å ta et besøk

Han har åpent i hverdager fra 18-20, lørdag fra 12-16. Kan nås på telefon: 97177454. Han har alle akvariene i en løe.

Veibeskrivelse: Kjør fra sandnes mot Dale., etter man har kjørt et stykke kommer det skilt til høyre som sier Dalsnuten., kjør opp der og følg veien et godt stykke oppover. etter en stund kommer det en rød løe på høyre hånd, helt med veien. Det er parkering 10 meter forbi løa.

God fornøyelse.
eivind på ålgård .har rimelige priser på planter og fisk .han har villfanget fra peru og kan skaffe det meste til en rimelig penge
malla100
eivind på ålgård .har rimelige priser på planter og fisk .han har villfanget fra peru og kan skaffe det meste til en rimelig penge

Kunne ikke skaffe noen av de tre forskjellige typene jeg ville ha
Sliter skikkelig med og finne butikk i stavanger som kan bestille fra Afrika, dårlige greier!

Hehe....så morsomt at det virker som om alle syns det samme om con calore. Opplevde det samme selv.

Dyrego kilden er også min favoritt, men skal sjekke ut den på bryne, da jeg er på jakt etter sommerfulgciklider..
Aldri mer Dyrego kilden i Stavanger. Bestilte rotor til min Eheim returumpe. Gikk ned etter to måneder og spurte de om de hadde fått den inn, men de har ikkje fått den inn og de har rotet vekk bestillingen min. Så der går eg ikkje mer. Aldri i livet. Misfornøyd kunde!

Gå heller til Eivind på Ålgård og Tropehuset på Braut. Bedre priser, bra service og bedre atmosfære.

Verdalen zoo
er mange butikker jeg ikke har besøkt enda av dem på denne lista men kan legge til at det er en ganske liten grei butikk på ålgård også inne på det ene av dem to sentrene dem har der. husker ikke navnet. dem tar inn bestillinger på det meste av utstyr og fisk og får inn varer hver torsdag hvis du bestiller. hyggelig betjening og lite død fisk. ikke det største utvalget men ellers bra.

ang verdalen zoo så handler jeg alldri der igjen. ja dem har stort utvalg i fisk og ganske mye utstyr og mange ting og fisk er ganske rimelige der men betjeningen er gådt lei virker det som. mange kar med fisk som er sjuke og mye død fisk. i tilegg så ansetter dem innimella unge folk som har ingen peiling på fisk. mitt siste besøk der så hentet betjeninga vann rett fra springen i en vanlig brødpose og slengdte fisk oppi som noen skulle handle. i tilegg til at mange av karene ser bare helt forferdelige ut. fiskene misstrives og har hørt flere har fått sjuke fisk derfra.
har også hørt at butikken har vert stengdt to ganger av mattilsynet grunnet misshandling og dårlig stell av fisker. dette er bare noe jeg har hørt da og ikke sjekket om stemmer men har tro på at det kan være sant etter det jeg selv har sett der inne.
så jeg vil ikke anbefale å handle der desverre.
Verdalen zoo er i mine øyne en stor spøk!!

at de får lov til å drive butikk er et stort mysterie, er dte bestikkelser ute å går?

ja noe rart er det i allefall. fatter ikke at en butikk som driver slikt får lov uten at dem blir påbudt å gjøre noe eller blir lagdt ned.
Tropehagen Zoo på Straensenteret har gitt oss en elendig start på akvarieinteressen.
Masse råd som bare gjorde ting verre. Døde fisk. Feil fisk til størrelsen på akvariet, etc.
Tropehagen Zoo Straen har nye eiere og har endret fiske konseptet fra 2014. Tar også hva du måtte ønske på bestilling .
Noen som vet om de har kreps inne på Tropehagen straen senteret?
Tilfeldig bekjentskap
© Jo inge Monsen
Reklame for plussmedlemskap