- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Vintertreff med foredrag og stor-auksjon i Risør akvarieklubb. (side 3)
Vintertreff med foredrag og stor-auksjon i Risør akvarieklubb. (side 3)
Postet 17.12.07 kl 16:56
Postet 26.12.07 kl 23:52
Postet 30.12.07 kl 12:27
Postet 30.12.07 kl 12:53
Postet 31.12.07 kl 00:52
Jeg har i dag fått en hyggelig mail fra eieren av Det lille hotell, Oddvar Halvorsen. Han skriver at han ønsker å ta ekstra godt vare på gjestene som kommer til Risør for dette treffet, så dere som bestiller, eller har bestilt må gjerne si i fra til han om at det er Akvarietreffet dere skal på. Eierne av dette konseptet har gjort en kjempe jobb med restaurering av gamle ærverdige hus, og innredet dem til små suiter, og dere vil oppleve en atmosfære av gammel, god sørlandsfortid i husene.
Postet 31.12.07 kl 22:42
Postet 01.01.08 kl 14:41
Endret: 01.01.08 kl 14:42
Postet 01.01.08 kl 19:59
Postet 01.01.08 kl 20:51
Postet 01.01.08 kl 20:58
Endret: 01.01.08 kl 20:59
Postet 01.01.08 kl 21:44
Inaktiv bruker
Kjempe bra da Stian!
vet ikke hva jeg kommer til og ta med helt enda egentlig, bli vel noe rask:P hehe...
neida, tar med :
corydoras gold lazer VF
corydoras sodalis
ildhale ca 15 cm
en malawi av ett slag jeg ikke vet
muligens ancistrus sp. yngel
noe fôr er det mulig jeg tar med
så tar jeg kanskje med ett JEBO akvarie stuebord, men det vil tiden vise....
vet ikke hva jeg kommer til og ta med helt enda egentlig, bli vel noe rask:P hehe...
neida, tar med :
corydoras gold lazer VF
corydoras sodalis
ildhale ca 15 cm
en malawi av ett slag jeg ikke vet
muligens ancistrus sp. yngel
noe fôr er det mulig jeg tar med
så tar jeg kanskje med ett JEBO akvarie stuebord, men det vil tiden vise....
Postet 02.01.08 kl 02:20
Michael NiesarEg fikk noen mail om bilder av sandsneglene. Prøvde meg nå, men bildene er langt vekk fra å være perfekt. Men eg tror man ser fargen. På bildet vises det voksne individer og yngel. Det ser sånn ut at de klarer seg litt bedre i bløtt vann enn de to andere typer sandsnegler eg ha. Sneglehus blir ikke så hardt påvirker hos de svarte. Legge også noen bilder inn fra Blue Pearl reker (gå til snegle/skalldyr).
Hvis du sender disse når du får flere vil jeg gjerne kjøpe
Postet 02.01.08 kl 12:19
Postet 02.01.08 kl 16:42
Postet 02.01.08 kl 16:58
Inaktiv bruker
ja, Birger skulle jo ha med seg litt apistoer hvertfall og jeg vet jo ikke hvem som kommer, men regner med der blir mye snadder
Det er bare å få satt opp kar som en gal nå tydligvis, hehe
Er det neon som skal ta med Oscar ciklider eller noen andre fine sør/mellom amerikanere så kommer jeg til og by hvertfall er også på jakt etter bronchis splendens og S.Barbatus
Gleder meg som en unge til dette her
Det er bare å få satt opp kar som en gal nå tydligvis, hehe
Er det neon som skal ta med Oscar ciklider eller noen andre fine sør/mellom amerikanere så kommer jeg til og by hvertfall er også på jakt etter bronchis splendens og S.Barbatus
Gleder meg som en unge til dette her
Postet 02.01.08 kl 19:07
Postet 02.01.08 kl 21:19
Inaktiv bruker
ja det stemmer det spørs om ikke jeg må by på de hehe hvis ikke har jeg snakket med birger om det, og jeg kan få kjøpt av han utenom auksjonen åsså men håpte på å få tak i voksene individer da
Postet 02.01.08 kl 21:35
Inaktiv bruker
Flere premier:)
Da kommer jeg fra en tur på Buster shop på stoa, han sponset oss med 2 stk 1 liters JBL flakfor, 2 stk algemangneter og 2 stk gavekort av 150 kr stk så takk for flotte gaver til lotteriet fint med butikker som vil sponse oss
Postet 05.01.08 kl 16:22
Nå er det ikke mange dagene til det braker løs her i Risør. I dag er det klubbmøte, og vi skal diskutere treffet. Lurer du på noe i forbindelse med treffet så kom med det, kanskje du spør om noe vi ikke har tenkt på, og som bør diskuteres i kveld :0)
Det er masse små detaljer som må ordnes, og siden det er første gangen vi arrangerer noe som helst så er det nok ting vi ikke har tenkt på.
Det er fortsatt noen ledige plasser på foredrag og fest på fredagen :0)
Det er masse små detaljer som må ordnes, og siden det er første gangen vi arrangerer noe som helst så er det nok ting vi ikke har tenkt på.
Det er fortsatt noen ledige plasser på foredrag og fest på fredagen :0)
Postet 06.01.08 kl 13:15