Så mange vakre, hvilken sort skal jeg velge? (side 3)

Hehe, ja. Men nå er det kun de jeg har, og Ancistruser. Kan sitte og studere dem dagen lang jeg nå altså! Men ser jeg skal dele dem opp veldig snart, må bare pønske ut hvordan jeg skal gjøre det!
Sunny
Hehe, ja. Men nå er det kun de jeg har, og Ancistruser. Kan sitte og studere dem dagen lang jeg nå altså! Men ser jeg skal dele dem opp veldig snart, må bare pønske ut hvordan jeg skal gjøre det! :)

Lykke til sier bare jeg! Jeg har nettopp "tømt" et 112 liters kar. Noen fisker skulle bo her, noen fisker skulle bo der, noen fisker skulle oppi poser og noen fiske skulle utav poser. Det var et salig kaos skal jeg si deg. Men det jeg gjorde var å ha to ganske store hover og en litt mindre. Så hvis noen "feile" fisker kom oppi en av de store hovene så flyttet jeg dem med den mindre.

På det værste hadde jeg 2 60 liters akvarier og 2 25 liters bøtter hvor jeg sorterte fisken i og selvfølgelig ikke en eneste rot, hule eller plante igjen i hovedkaret. Sikkert litt stressende for noen, men alle spiste godt dagen etter så det var vel ikke så ille likevel da
Hehe, jeg skal heldigvis kun fordele dem med at Ancistrusene skal flyttes i eget karr, og noen yngel skal gis bort.

Er litt glad, og litt lei meg i dag, fordi Aeneusene mine la egg i går, kjempe happy jeg da, flyttet dem over i egen liten "tank", og i dag ser jeg at det er få av eggene som er befruktet. Får nok nye sjanser, men det hadde vært noe å fått forsøke seg med disse eggene da. Krysser fingre for at noen av dem klekker.

Håper på å få Sterbaiene til å leke, og paleatusene, men de er nok for unge enda.
Tilfeldig bekjentskap
© Vidar Alfei
Reklame for plussmedlemskap