Storauksjon lillestrøm 9 mars 2008 (side 3)

[
stakkaren her alene... synes synd på henne Men aner ikke om manSpørsmål: Det er vel ikke noe håp om å få solgt en enslig kakadue dame? Hun gjemte seg i filteret da jeg skulle levere hannen og huene, og nå går kan selge en enslig fisk når de er ment som trioer - minst.

Jeg trenger kakadue damer
Gjør du?

Mannen min sa akkurat at "ja, bare dra til Lillestrøm da!" (hørtes litt oppgitt ut, men det er ordene som teller, ikke tonefallet...) så jeg tror jeg drar nedover, ja!

Skal ta med stakkaren, jeg
Ikke lenge igjen nå. snart Action
Jepp Gleder meg her. Skal ha med noen store maller selv, ellers så håper jeg å få kjøpt noen varmekolber, og kanskje noen sneglehuslekere.
åååååh. Nå ser det mindre aktuelt ut med tur på meg. Herr og fru palett bare MÅTTE få barn denne uka :P

Hadde egentlig tenkt å se om jeg fikk solgt leksparet, men med yngel som bare er noen dager gamle kan jeg jo ikke akkurat ta med meg de nedover.

Og, for å toppe det hele, så lenge de er i karet og terroriserer alt med gjeller, kan jeg ikke kjøpe noe annet snadder heller Ikke mer enn at de en stund kan gå i det andre karet, i hvert fall.

Planen var jo egentlig å skifte ut litt, spesielt om jeg så noe interessant...

Men har jo egentlig fortsatt lyst til å dra.. og jeg har jo den stakkars kakadue-damen her også. hmm.
Jeg tar iallefall med meg en trio med Apistogramma agassizii, 1 hann og to hoer som har lekt mange ganger hos meg.
Mulig jeg tar med noe yngel og, får se. Alltid moro på auksjon, håper det kommer noen spennende dvergciklider som man kan få prøve seg på-
[QUOTE=Iron Man]Jeg tar iallefall med meg en trio med Apistogramma agassizii, 1 hann og to hoer som har lekt mange ganger hos meg.
QUOTE]

Stor sjangs for at jeg kommer til å by på disse.
Går det an å selge sånne isoporkasser man har fisk i. Begyner å få en del her. Tar mye plass.
Skywalker
Går det an å selge sånne isoporkasser man har fisk i. Begyner å få en del her. Tar mye plass.

Det er det alltids folk som har behov for. Ble solgt noen på storauksjonen i Oslo, så jeg regner med at det går greit her og.
Plussmedlem
Og dette er i morgen
Får vel bare ønske alle lykke til med både kjøp og salg!

Er ikke alltid at hodet kobler, men nå har det koblet i all sin gru. Håndball på Lillehammer i morra, drar kl. 15.00.. med nesten 2 timers kjøring til Lillestrøm rekker jeg vel en hel halvtime på auksjonen

Så - ingen auksjon på meg. Skulle gjerne ha vært der! Hadde store planer både med planter og fisk. Men - forhåpentligvis kommer det flere muligheter

Da har jeg fått pakket bilen full med saker som skal selges i morgen. Må opp tidlig i morgen og fange fisk.
Fy å lang dagen ble. Fornøyd med både salg og kjøp i dag. Spesielt med Viltfangede palletciklider og med en sjelden Labyrintfisk Etenopama acurostaer.
Jepp! Forholdsvis laaang,ja, men du verden så hyggelig!
Er litt støl i "sittemuskelen"... :-/
Guppy i div. fiser og fasonger, en gigagibbi, en del cory og noen Burundier er nettopp sjøsatt her i huset.
Heldiggriser!!

Mannen min ventet til vi var på Lillehammer før han sa at jeg kunne jo ha dratt på auksjon, for han hadde helt sikkert greit å dra på kamp alene... sniken!

Gratulerer med gode kjøp, da Hadde jeg vært der hadde det blitt litt rift om guppyene tror jeg. Er på jakt etter litt nytt blod...
Stakar deg da, Nille!

Du får ta deg en tur hit på "trøstebesøk" en dag du har tid og lyst,
bor på Morskogen bare noen mil sør før deg.
Det hadde jo vært veldig koselig, da

Sett på klokka i hele dag og lurt på hva av fisk og utstyr som har gått under hammeren uten meg haha. Ser at det skal være auksjon i Moss 13. april.. hvor langt er det dit da, tro...!

*grine* det ble solgt coryer der også! Hva slags coryer fikk du med deg hjem, Myrheksa? Bare sånn for å virkelig gni det inn
Rimelig nøjd med handel, ble noen ancistrus albino. Noen L maller, og planter. Utenom det handlet jeg vel 80 prosent av alle Malawi som var der!!!!-))))

Og sist men ikke minst, et råkult Akvastabil kar.

123cm langt og kun 25 cm bredt, skikkelig herlig kar. Sitter nå og undrer om hvor jeg skal ha det, det kommer nok litt i høyden på en vegg....

Sitter faktisk og lager metall støttesøyler nå, slik at jeg ikke for fisk på gulvet.)
Jeg mente det jeg Nille, bare å ta en tur!

(Fint navn du har, det heter datteren min også! )

Vi kjøpte c.Sterbai 13 stk,og nydelige, lysegrønne c. Aeneus 12 stk.

:o du har seriøst mange kar oppe å går! Så moro!

Vet du - kan hende jeg tar deg på ordet en dag.. skal nok nedover til Kløfta (aquamanias) en dag, og da kjører jeg vel forbi døra. Hadde vært moro med en skikkelig fiskeprat! Får se når det blir og om tid/dag passer deg

Sterbai! GRRRR jeg visste det kom godbiter der

Og det akvastabil karet høres jo kjempekult ut! Langt og smalt
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap