Nye saltvannsarter til fiskebasen. (side 3)

Sendte inn et bilde av en Reidi sjøhest jeg og
Finnes Klovnefisk bla. Darwin, Tomat osv. hvis det ikke finnes vil jeg gjerne ha det i fiskebasen.
Supert Sølvi

Hvis du søker på klovnefisk i fiskebasen GuppyAkvarium, så finner du ihvertfall de fire artene jeg har lagt inn hittil
Finnes damsler?
Hvis du søker på damsel får du opp de som er lagt inn så langt
noen arter som ikke ser i arts database

kalles fire/dart fisk

Nemateleotris magnifica

Nemateleotris helfrichi

Nemateleotris decora

har bilder av magnifica og erfaring om vil ha noen å skrive noe samt tror haar bilder av decora men ingen erfaring med den
la inn bilder av noen dragon face nåle fisk hadde tidligere

noen klovner er darwini australsk lokalitet ikke sikker hvor å legge det

[External Image]

[External Image]

N.Magnifica

[External Image]
Parupeneus barberinoides =)
sphaeramia nematoptera =)
Supert, jeg skal legge dem inn i basen så fort jeg får tid. Og fortsett gjerne å sende inn artsforslag
Bare hyggelig å kunne bidra =) har mye bilder fra jeg var på palma aquarium,(dessverre så røyk fotoapparatet rett før avreise så det er kun bilder fra tlf =(((,så alle er ikke like bra meeen.....) har og noen bilder som jeg ikke har navnet på arten på enda :/ mista ett par lapper på veien hjem gitt,men jeg kan jo legge dem ut så kanskje noen vet hva det er ? =)
Stephen Land
noen arter som ikke ser i arts database kalles fire/dart fisk Nemateleotris magnifica Nemateleotris helfrichi Nemateleotris decora har bilder av magnifica og erfaring om vil ha noen å skrive noe samt tror haar bilder av decora men ingen erfaring med den

Da har jeg lagt inn seks Dartfiskarter, men med mangelfull info. Det er bare å trykke "endre info" nederst på hver art for å legge inn det du måtte ha
Stephen Land
noen klovner er darwini australsk lokalitet ikke sikker hvor å legge det [IMG]http://i1200.photobucket.com/albums/bb323/Stephensakvarier/akvaforum/clowns020.jpg[/IMG]

Er det Amphiprion ocellaris eller annen art?

To arter i Mullidae-familien er også på plass, er det flere arter som bør være med?
Inaktiv bruker
Sphaeramia nematoptera Pysjamsa fisk [External Image]

[External Image]

Klovnefisk oppdrettet.

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Scarlet Skunk Cleaner Shrimp (Lysmata amboinensis)
[External Image]

Inaktiv bruker
Scarlet skunk cleaner shrimp (lysmata amboinensis)
Flere bilder av Scarlet Skunk Cleaner Shrimp (Lysmata amboinensis)
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap