Hvorfor registrerer folk akvariet sitt uten bilder? (side 3)

biXen
Jeg er jo i prinsipp enig med deg i at bilde er fint og forbedrer den siden. Men noen av oss har jo en høy standard og sitter og irriterer oss over det bildet vi ikke er fornøyd med. Så jeg forstår veldig godt de som ikke gidder å ha noe bilde der. Det er ganske vanlig å ikke ville vise noe før man er fornøyd.

Noen er "artister" av natur. Jeg kan ikke konkurrere med det, men jeg kan hente inspirasjon. Jeg vet at mine akvarier kan bli 1000 ganger bedre, og de vil bli det - etterhvert. Rome var ikke bygd på en dag heller. Men jeg skjemmes ikke over å vise bilder fordet. Det er nå slik mine akvarier ser ut nå liksom... Jeg tror det er viktig å senke skuldrene og forstå at gresset faktisk ikke er så mye grønnere på den andre siden allikavel. Jeg har ikke tenkt å vinne hverken fotokonken eller bli nominert til mnd. akvarium. Men hvis ikke vi som "vanlige" folk tør å vise våre akvarier fordi "alle andre" har så mye finere, ja så er jo vi med på å sette den høye standarden som vi ikke klarer å matche selv. Da er det bare de fine, flotte, fantastiske, artistiske akvariene som blir avbildet. Og det bli jo feil?
Se på dette da :-)
Når jeg nå ser på dette bildet så holder jeg på å flire meg ihjel. Det er jo sååå sygt, haha. Men du skal tro at da jeg hadde det og bildet ble tatt så syntes jeg det var utrolig fint, hehe.

Mitt første akvarium som jeg var veeeldig stolt av Nå ville jeg ikke hatt det oppsettet om det så ble kastet etter meg, hehe.

Så vi modnes og utvikles etterhvert. Og jeg skjemmes ikke over dette heller, stakkars meg den gangen. Jeg visste jo ikke bedre, haha

Noen som kan matche denne? :P
kan bedre jeg ja. se grusen i bunnen. stein som blir brukt som fyllmasse på diverse byggeplasser.
Altså, om folk legger ut bilder eller ei, det bryr jeg meg fint lite om. Jeg ser på de bildene som er, og resten leser jeg.

Har aldri engang tenkt tanken på at de som ikke legger ut bilder er useriøse.

Og om noen er useriøse...hva har det å si??

Nei, slikt gidder jeg ikke ofre en tanke en gang.
Tilfeldig bekjentskap
© René F
Reklame for plussmedlemskap