Mobiltelefon-eksperter: trenger hjelp:-) (side 3)

Nå har jeg ringt NetCom, og mannen min har ringt NetCom. Vi ringte hver vår gang, bare for å dobbeltsjekke dette med de 1500 kronene. Og de må betales, ja, de er bundet til nummeret. Så da så. Forsøkte å vri og vende på det og spørre snilt og alt mulig, men det var sånn det var. Sier jeg opp, så er det "straff", selv om jeg fortsetter som mobilkunde - bare på et annet nummer - hos dem, og med samme abonnentstype! Er ikke det helt skrudd!!??

Jeg har dobbeltsjekket hva slags mob.ab. jeg kjøpte mobilen med, og til min overraskelse var det et helt annet enn jeg husket. Jeg må ha blingset på linjene da jeg leste på skjermen. Det står Supertalk som ab. type, dvs 129 kr i mnd.
Da er det like greit å si det opp, slippe hele greia, og heller betale de 1500 i "straff"

Jeg SKAL ha det nye nummeret i bruk, på min nye mobiltelefon.
Men nå vet jeg iallefall at jeg ALDRI gidder å binde meg til noen bindingstid eller noe en gang til. Da kjøper jeg heller telefonen til fullpris med en gang, og får friheten min.
Du får skifte leverandør på det andre nummeret ditt mens du er igang.

Lite vits i at Netcom får inntekter derifra om du får ekstra utgifter i forhold til om de var litt smidigere.
Du må jo se hvor lenge du har igjen, i forhold til hva det blir, før du betaler 1500kr. Kanskje du slipper unna med 500,- da er det jo litt kjedelig å "miste" 1000kr. Eller du har kanskje ganske mange mnd igjen?
Galemor
Du må jo se hvor lenge du har igjen, i forhold til hva det blir, før du betaler 1500kr. Kanskje du slipper unna med 500,- da er det jo litt kjedelig å "miste" 1000kr. Eller du har kanskje ganske mange mnd igjen?

Ja, det kan man si.
11½ måned faktisk
Tilfeldig bekjentskap
© Cichlide Centret
Reklame for plussmedlemskap