60l akvarium fra europris (side 3)

Europris i loddefjord hadde dem iallefall ikke til 399. Det var litt synd... :-/
Slutt på alle lager nå dere.. så vet dere det... Iallfall i følge en kompis som jobber på et av lagerene på europris..
i Sandnes, på Ganddal, der selger de disse akvariene til full pris

De har da mange igjen.
Aggi
Europris i loddefjord hadde dem iallefall ikke til 399. Det var litt synd... :-/

Da jeg var på Europris på Midttun hadde de en relativ stor stabel stående, men det kan jo godt hende de er revet vekk nå... Jeg skal muligens den retningen i morgen, så da kan jeg kanskje stikke innom å sjekke beholdningen...hvis jeg husker det.. :P

Nå har forøvrig tanken stått med vann og planter++ i en god uke, så nå er det vel snart på tide at noen flytter inn... har noen guppy yngel som kanskje vil sette pris på å slippe å gjemme seg hele tiden
Har du kickstartet filteret skulle nok det gå bra, men har du ikke gjort det, er vel ikke nitritt toppen så mange dagene unna, og da lever guppy-yngelen farlig
Jeg tok halvparten av filtermassen fra et allerede godt innkjørt filter, så det skal være en viss bakterieflora i tanken nå.

Dessuten vil vel ikke noen guppyyngel lage så veldig mye avfall slik at nitritt oppstår "kjempefortovernatten" ?

Eller...
Har du flyttet over såpass med filtermateriale er du nok sikker (men mål jevnlig og pass på - vær beredt hehe).

Nitritt kommer jo som regel som blodrødt resultat i kar under innkjøring uten en eneste fisk, så du er ikke på trygg grunn bare fordi det er yngel og ikke voksen fisk. Dessuten fóres det gjerne ekstra i et yngelkar for å oppnå god vekst, og yngel klarer seg heller ikke uten fóring noen dager slik voksen fisk kan. Så på mange måter er yngel værre enn voksen fisk i et nytt kar.
z0nic
Da jeg var på Europris på Midttun hadde de en relativ stor stabel stående, men det kan jo godt hende de er revet vekk nå... Jeg skal muligens den retningen i morgen, så da kan jeg kanskje stikke innom å sjekke beholdningen...hvis jeg husker det.. :P

Ja, det hadde vært OK. Skulle gjærne hatt bil nå, så hadde jeg kjørt meg en tur. Synes jeg ser meg på bussen med ett akvarium under hver arm...
Her på voss har de mange igjen. Men vet ikke om prisen er satt ned. De hadde kun solgt to da jeg var hos dem og byttet lysrør. Men så er det vel kanskje ikke den interessen flest vossinger har, hehe. Føler meg litt rar her jeg sitter med TRE akvarier ! (og det synes vist alle andre om meg også).

jaja, føler meg litt snytt om prisen er så mye satt ned nå. har allerede brukt en formue på fiskene.
Synes ikke full pris er så interessant på dette karet, i og med at noen har opplevd problemer med det, men dersom de koster 399, så gjør det jo ikke så mye om lystoppen og pumpa slutter å fungere, for da er man likevel nede i samme pris som en vanlig helglass 60-liter uten utstyr.
Nå har jeg vært på Europris på Midttun igjen, og der var de utsolgt. De visste heller ikke når eller om det kommer inn nye.

Jaja, det er vel ikke annet å forvente siden de solgte dem så billig der. Antar de ikke kommer til å ta dem inn igjen.
Dere får ta en tur til voss da , hehe, her har de mange, men til hvilken pris vet jeg ikke
til info.. det er slutt på hovedlageret til europris... så vet dere det...
Om de skal tas inn igjen, har jeg ikke fått noe info på.. men de kommer ikke med det første
Så vidt jeg vet har de en del igjen her i Porsgrunn, så er jo bare å ta seg en tur :P og ta med tolleren din Sessan
Liker du tollere? Hun er en superherlig hund

Jeg kunne godt tenke meg et kar i reserve, men det hadde vel blitt tatt i bruk med en gang, hehe.
Europris Os har igjen men de er ikke satt ned. Åsane er også full pris.
Så rart at noen setter ned og andre butikker ikke
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap