Er dette rare retter? (side 3)

Kjetilv
Diabetes er jo noe skit, men det fikser de vel opp de neste 10 åra tipper jeg :P

OT, men hvorfor fikse noe når du kan selge medisiner for det i 30 år

Når vi først er på matprat så pleier jeg å se på alt Gordon Ramsay er med i og plukker mye middager derfra, masse gode matretter som er raske å lage (oppskriftene er på de tilhørende nettsider). Fantastisk. Også er han verdens ærligste mann og banner mye da, helten
Når man kommer inn på is..
Her serveres isen med peanøtter, banan, NonStop og et dryss av Nesquik. Snadder!!
Spiser forresten Makrell i tomat (flykrasj) med agurk og majones på. På skive selvsagt.
En av mine favorittdrikker er mintkakao, men jeg er generelt veldig glad i mint
SoVe
Når man kommer inn på [B]tynn is[/B].. Her serveres isen med peanøtter, banan, NonStop og et dryss av Nesquik. Snadder!!

Skriik! Verden er så urettferdig! Jeg legger på meg bare av å LESE dette... :O Legg merke til at jeg redigerte sitatet ditt, Sove ;P

Når det gjelder favorittmatprogrammer, så er det The Naked Chef, of course ;D Hva er det nå han heter igjen... Jo, Jamie.

Som mange sier: Du blir hva du spiser... -Jammen, jeg har jo bare spist deilig mat, jeg.... :O
når jeg tenker på det har jeg masse mövenpickis i fryseren :P og sjokoladepudding i kjøleskapet :P
Nei, nå går jeg og legger meg, tror jeg... Blir jeg sittende oppe, så blir jeg bare enda mer sulten. :S
Aggi
Nei, nå går jeg og legger meg, tror jeg... Blir jeg sittende oppe, så blir jeg bare enda mer sulten. :S
sov godt
jeg bruker å spise brødskive med omelett og jordbærsyltetøy, det er nam nam
Tilfeldig bekjentskap
© Berit Larsen
Reklame for plussmedlemskap