Quiz: Hvilken fisk er du? (side 3)

Jeg ble visst en palettciklide jeg også.
Dumme test. Jeg liker ikke palettciklider engang! :p
Mvjnz
[quote]Neon Tetra Du lyser opp rommet med dine lyse striper, men du er ganske så lat. du ligger helt bare å duver i vannet og når lyset kommer på tar det deg iallefall 30 min før du gidder å bevege på deg.

Er ikke helt enig i den. Joda, jeg ligger lenge før jeg står opp, men er jeg først oppe så blir ting gjort

HAHAHA, det høres ut som meg!!! Skal ta den testen nå, spent på hva det blir.
Du er en fargerik fisk som kan være ganske så aggresiv.

Sommerfugl ciklide ble det gitt.... Kan være temmelig hissig ja... :-o

Tok testen en gang til med de andre alternativene jeg kunne valgt og da viser det seg: Neon tetra: Du lyser opp rommet med dine lyse striper, men du er ganske så lat. du ligger helt bare å duver i vannet og når lyset kommer på tar det deg iallefall 30 min før du gidder å bevege på deg

Der har du meg i et nøtteskall........ eller skal vi si akvarie?
Jeg ble vist en Malawi Ciklide c",)
Malawi Ciklide
Du er en kjempe sulten og stor fisk du liker best å prøve å kapre all maten selv.
Inaktiv bruker
jeg er en Sommerfugel ciklide.jippi det stemer på.testen å jeg er jo. kjempeaggresiv bare jeg.blir tiret til det =

Du er en fargerik.fisk som kan være.ganske så aggresiv
Palett her også,er nesten antikk i forhold til de fleste her,men Sara va visst aktiv til over 90??
Jeg får visst bare melde meg inn i palettklubben
Er jeg fremdeles den eneste kampfisken?
Tok den en gang til å svarte motsatt fra i stad, da ble jeg albino pansermalle : Du liker deg best på bunnen for spise restene du finner der. Du er liten, men sprek du svømmer som en gal på utkikk etter mat.
Inaktiv bruker
horfer blir jeg.heletiden somerfugelciklide det.vil jeg jo.ikke vere =;-C
ble hvist palletciklide jeg... "mumle"
Palett ciklide
Du er en rask og paringsglad fisk. Du er lett og tilfredstille og Du synes de fleste omgivelser er helt ok

jeg ble palettciklide

tok testen igjen og tok alt motsatt av det jeg er, jeg ble malawi ciklide
Inaktiv bruker
Jeg ble Malawi Ciklide.
he he sommerfugl ciklide... "Du er en fargerik fisk som kan være ganske så aggresiv. "

kremt
Resultat:

Palett ciklide
Du er en rask og paringsglad fisk. Du er lett og tilfredstille og Du synes de fleste omgivelser er helt ok
.............................................

yeah! that`s me
hmmmm jaja:O)
Ble Sommerfugel ciklide xD

Du er en fargerik fisk som kan være ganske så aggresiv

haha :p svarte jo det motsatte av å bli fort sur!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap