Sosialt møte ved akvariet i bergen (side 3)

Aggi
Oi! Nå glemte jeg nesten å bumpe litt før jeg går og legger meg... :O :D

Hmm, det er vel noe man gjør etter at man legger seg?:P
Typisk meg å få lungebetennelse rett før det skal skje noe jeg har gledet meg til!

GRRRrrrrrrrrr.

Det kan hende jeg kommer likevel, men må se an formen.

Så bare ligg unna han som hoster, og innhalerer store mengder nesespray! :P
Uffda! Du får ha god bedring, da....
Du har vel fått deg antibiotika, men det er nok viktig å ikke bli våt og kald.

Aggi
Uffda! Du får ha god bedring, da.... Du har vel fått deg antibiotika, men det er nok viktig å ikke bli våt og kald.

Takk!

Fikk meg noen hestepiller, så det siste døgnet har jeg mer eller mindre sovet. Har litt feber også, så dette med å "holde seg varm" skulle ikke by på særlig store problemer

Men vi får se hvordan det går i morgen, er bedre idag enn i går, så det ser jo ut som det går rette vegen iallefall.

Uansett, litt frisk luft har aldri noen hatt noe særlig skade av vel?
På akvariet er det ikke frisk luft.. Det er bare fisk luft... Bokstavelig talt.

Du må se å komme deg på auksjonen iallefall.
Så ser vi om du dukker opp i morgen.
Det ser ut som at jentungen (snart 8) og eg kjem også Er ikkje sikker på om vi klarer å somle oss ned dit til 10, men vi skal forsøke.
Knallbra Ingunn! Jeg gleder meg som en liten unge!
Jeg gleder meg og! Håper jeg kan bli så lenge at jeg får se de mate krokkisene, men jeg har et bryllup å planlegge så jeg må kjøre knallhard prioritering
Gratulerer Anen!
Du kan vel bare booke akvariet? De arrangerer jo diverse selskaper...
-Ja, jeg vet... det er sikkert kjempedyrt... :S
Aggi
Gratulerer Anen! Du kan vel bare booke akvariet? De arrangerer jo diverse selskaper... ;) -Ja, jeg vet... det er sikkert kjempedyrt... :S

Hehe, jeg har allerede booket et kjempedyrt sted. Dessuten så tror jeg min kjære har litt nok akvarier rundt seg til vanlig
Aggi
På akvariet er det ikke frisk luft.. Det er bare [I]fisk [/I]luft... :D Bokstavelig talt.

*Kremt*

Tror ikke det er lov med SÅ bløte vitser. Dette er da ikke et slikt forum.
Det var bare et lite hint til lukta på akvariet.. Tenkte du på noe annet?
Takk for treffet, folkens. Noen kjente jeg litt fra før, men nå vet jeg iallefall hvem Inger Anne, Anen og Zonic er. Kjekt å treffe dere alle sammen...
Det virker som om ungene syntes det var kjekt også...

Snakkes i morgen
Jah! Det var kjempekjekt. Ungene så ut til å ha det ganske så fint også!

Prækast i morgen!
Det var utrolig hyggelig å møte dere. Jeg storkoste meg! Vi sees i morgen, ja. Jeg kommer, jeg.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap