Yay! nytt akvarium igang :) (side 3)

Jeg kjøpte lerret på europris og akrylmaling på panduro (olivengrønn og grå), etter å gjort et forsøk på å male så krøllet jeg det litt sammen sånn at alle skjønnhestefeilene ikke skulle vises så godt
Sniffy
Jeg kjøpte lerret på europris og akrylmaling på panduro (olivengrønn og grå), etter å gjort et forsøk på å male så krøllet jeg det litt sammen sånn at alle skjønnhestefeilene ikke skulle vises så godt ;)

Ser veldig fint ut på bildene iallefal
Vel, nå som jeg har registrert akvariet mitt og innsett at "åi, jeg har mange forskjellige planter oppi" så tror jeg innredningsmessig at det begynner å bli nok. Flere fisker skal det derimot bli

Uansett, over til noe helt annet:
Hver gang jeg står foran karet, så begynner katten vår, Luci å mjaue.
Idag da jeg kom hjem fra jobb så kom Luci og møtte meg ved døren.
Jeg løftet henne opp og gikk inn på stua og hilste på Cato (min bedre halvdel)
også stod vi sammen foran karet og dere kan tro hun begynte å purre!
Skikkelige koselyder skal jeg si dere og hver gang Seraphim kom mot fronten for å hilse på så strakk hun frem poten for å hilse tilbake (han rygget litt, men kom alltid tilbake
Spørsmål
hmmm ser at det forrige innlegget mitt ble avstuttet -kanskje jeg skriver for lange innlegg?

Uansett, jeg syns det er på tide med litt flere innbyggere i karet, siden det ser ut som de fire trives godt, og plantene -de vokser og kommer med avleggere alle som en

Jeg har fått stor sans for sommerfuglcikliden -ser den er kjøtteter, men også at den er snill og litt sky til ciklide å være, så jeg lurte på om noen hadde erfaringer/tanker/meninger om å putte et par/tre slike sammen kampfisken? (tenkte i hovedsak en, men ser de liker å være i par, så da kan det jo lønne seg å ha noen til )

Tilfeldig bekjentskap
© Tony Darup
Reklame for plussmedlemskap