Steinrøysinnreding med tanke på at steinene skal bli deket av alger =:-D (side 3)

GK
silikonen jeg bruker heter "våtrum saniteetti silikon" dette er en baderoms silikon som ikke gir fra seg farlige stoffer... i motsetning til hva de andre silikontypene gjør.



Denne må du ikke bruke!
Casco Sanitary Våtroms silikon er en fuktighetsherdende silikonfuge spesielt beregnet for tetting av
fuger i våte rom. Sanitary Våtroms silikon fester til de fleste materialer og tåler
fugebevegelser på +/- 12,5 %. Antimugg behandlet som har 1-2 års varighet. Misfarget silikonfuge kan vaskes med klorin.

Denne er ok.;
Casco Glass Silikon 2985-3985
Beskrivelse En-komponent silikontetningsmasse, som fraspalter eddiksyre ved herding.
Bruksområde Liming og tetting av akvarier, liming av silikontetningslister, montering av drivhus samt toppforsegling av termoruter.
Produktegenskaper
• Hefter på glass, aluminium, tre, keramikk, lakkerte/malte overflater mm
• God elastisitet
• Fullstendig vanntett
• God temperaturbestandighet
• Kan ikke overmales
Inaktiv bruker
takk for hjelpen
Du får unnskylde om jeg tar feil, men pleier man ikke ha en ekstra vannflaske som sluse for evt fusel-vann mellom dunken og den enden av slangen som skal i karet? Røret som går inn i slusa skal gå helt til bunn, mens røret som skal ut, bare er festet i toppen..
Inaktiv bruker
riktig det aggi
Aggi
Du får unnskylde om jeg tar feil, men pleier man ikke ha en ekstra vannflaske som sluse for evt fusel-vann mellom dunken og den enden av slangen som skal i karet? Røret som går inn i slusa skal gå helt til bunn, mens røret som skal ut, bare er festet i toppen..


Hæ..? Hvafforno?
Inaktiv bruker
beklager for at jeg har vert dårligt med oppdateringer i dene tråden min

detha ikke sjed så mange forandringer i dete akvariume aent en at steinene har blit mer alger på og at det ah flytet innd en jeng med asiatiske jegersnegler
Inaktiv bruker
nei di spise pest sneglene
Hei. fin tråd
Har du andre snegler i tanken åsså? Jegersneglene spiser alle snegler!
Inaktiv bruker
ja jeg har å et stort antal malaysiske sansnegler di er selvsakt uønska i dete akvariumet

tusen takk for at du liker tråden
Inaktiv bruker
i dag har det flytet innd 6 røde krystalreker i dete akvariumet =
Inaktiv bruker
jeg sat di oppi for å få lit mere liv oppi dete akvariumet =
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap