Oak's storauksjon 31. januar (side 3)

Her er noen andre dere vil finne på auksjonen.
Vesentlig flere selgere har meldt sin ankomst nå enn var tilfelle på forrige storauksjon i Oslo; og det var heller ingen liten auksjon... Alt tyder på en knallstart på akvarieåret 2009.

Mange herfra som har planer om å ta turen?
Vi sees?
OAKs storauksjon bruker å leve opp til navnet sitt.
Da var fisk pakket..hiver meg i bilen om en times tid..og om 48 mil er jeg fremme..
Fisken er pakket, å da gjenstår det bare noen timers søvn, så dukker man opp
Da er det på tide å legge ned hoven og få seg noe søvn,før jeg må opp å fortsette pakkingen i morgen.
Var igang igjen kl. 0600. akkurat ferdig.Vaktmesteren låser opp om 5 min. på tide dra.
Takk for flott auksjon i dag! Synes det gikk unna, sjøl med mange objekter... Gjorde ett par kupp synes jeg, bla. 10 C140 til 200 kr

På vei hjem døde dessverre Otopharynx Tetrastigma hannen, og nå sitter jeg bare igjen med hua. Derfor lurte jeg på om det gikk an å få vite navnet bak selgernummeret, slik at jeg kan kjøpe en ny hanne, om vedkommende har fler?
Gyrd
Takk for flott auksjon i dag! Synes det gikk unna, sjøl med mange objekter... Gjorde ett par kupp synes jeg, bla. 10 C140 til 200 kr :-) På vei hjem døde dessverre Otopharynx Tetrastigma hannen, og nå sitter jeg bare igjen med hua. Derfor lurte jeg på om det gikk an å få vite navnet bak selgernummeret, slik at jeg kan kjøpe en ny hanne, om vedkommende har fler?

Send en mail til "auksjonansvarlig" så vil han gi deg disse opplysingene.
Jeg vil påvegne av OAK takke alle fremmøtte,selgere og kjøpere,for en for en flott auksjon.
Tilfeldig bekjentskap
© Aqva Terra Eco Tours, Felipe Cantera
Reklame for plussmedlemskap