Førjulshygge. (side 3)

Inaktiv bruker
en fin julegave som jeg ønsker meg er et 720 liters akvarium og en køyeseng som er like stor til at 720 litere kan stå uner køyesenga.
og jeeg ønsker meg åså flere akvarium.
Her er en stall jeg har laget av kanelstenger og akvarieutstyr jeg hadde liggende... (altså: gips, biltemasand, og engelsk elvegrus)...

God jul, dere!
jeg er glad. jeg har ståt kjøknet lenge. venner skal ha alt. men husk jeg er glad i deg og du fikse de som alle savner
kairo
Finnes det en kur mot dette??

Sorry... har man først fått sansen for en viss slekt fisker, har det lett for å oppstå samle-mani

Jeg synes jeg er flink. Siste opptelling viste 21 arter Corydoras. Det kunne lett vært det dobbelte. Hjernen min jobber allerede på høygir for å tenke ut om jeg kan få skvisa inn en reol til på de 10 kvadratene....
Inaktiv bruker
Førjuls(u)hygge
Argh.
Måtte handle på IKEA i dag når jeg var i bergen.
40 kg TV-benk, 210 cm med CD-hylle x2 og annet stæsj som skal monteres før jul
Var nesten ikke plass til meg selv inni kupeen.

Flatpakka arbeid som venter i morgen.
Inaktiv bruker
jeg har alerede kjøpt meg en julegave til meg selv jeg gjore det i dag og jeg gleder meg til å se bøtleren som går i morgen kvel på nerk1 jeg ler meg nesten i jæl vær gang jeg ser det og det er likke gøy ver gang =
Aggi
Her er en stall jeg har laget av kanelstenger og akvarieutstyr jeg hadde liggende... (altså: gips, biltemasand, og engelsk elvegrus)... :D God jul, dere!

Julekrybben/stallen din ble kjempefin Aggi. Så smart å bruke "akvarieting" og kanelstenger
Jul!
Jeg har for det meste vært her på www.akvaforum.no og lest om fisker og alt sånne fiske-temaer og vært på forumet. Ellers har jeg fått meg noen nye fisker,bakt pepperkaker og pynta juletre og julepynt og for ikke å glemme kjøpt julepresanger.
Jeg må iallefall ha julesokk, og når jeg en gang flytter sammen med typen, må han ordne sokken, det kan jeg ikke gjøre selv nemlig:P Må jo også åpne en pakke om morgenen. I år fikk jeg ikke lov, siden jeg er blitt så stor, men i fjor fikk søs da hu var 16, så da skal jeg og må skjønne

Jeg SKULLE være flink med julegavene i år, men adventskalenderen til en kompis er ikke påbegynt, jeg har glemt å kjøpe absolutt alle julegavene, bortsett fra èn, og den er tydeligvis sendt til Nordnorge, når hun som skal ha den bor like bortom meg.
Jeg har hatt et par hektiske uker på jobb t.o.m. lille julaften. Har stått i gartneriet og laget samplantninger og solgt julestjerner som vi dyrker selv.
Veldig trivelig arbeid, rene juleverkstedet, og mange hyggelige kunder.

Så kom jeg hjem til rundvasket hus, reine senger, pyntet juletre og hjemmelaget lammerull, og fikk beskjed om å sette meg ned og slappe av.
Snille samboeren min

Så plutselig ble det jul.

GOD JUL ALLE SAMMEN !
Siste shopping unnagjort i dag...
Neida, ikke julegaver. Bare fem liter melk
er alt under kontroll.

God jul til akvaristene på AF!
Inaktiv bruker
god jul til alle akvaristene her på akvaforum =

ps.det skal jafal jeg ha for jeg tror det liger et akvarium under juletreet som roper på meg =
Inaktiv bruker
Da er det slutt på førjulen.
Da har julekvelden kommet og er snart på hell. Gaver er gitt vekk og gaver er fått fra venner og kjære ikveld. God mat og drikke er fortært sammen med familien.
Mine tanker i kveld går til alle de som har mistet noen i året som har gått og på en slik kveld som denne er savnet og lengselen størst.
Jeg lyser fred over deres minne.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap