Aquaark storauksjon 15 februar 2009 (side 3)

Ullstein
Er på utkikk etter Apistogramma for å starte opp med ciklider i et 60l kar, noen som har med dette?


jeg blir veldig overasket om det ikke kommer apisto, mange som driver med litt sjeldne apistoer som antagelig tar med.
Har grublet litt på hvordan vi kan få litt ekstra spenning på storauksjonen og har bestemt meg for å ta med 2 stk VF Heckel discus.

Dette blir jo mest for morro skyld, men jeg håper at folk byr litt mer enn 20 kroner for disse....
Forhåpentligvis får jeg satt opp mitt første saltvannskar med veldig godt innkjørt LS i morgen, så hadde vært moro om noen hadde tatt med litt invertebrater til saltvann, og kanskje noen fisk som vanlig Occelaris (Nemo), firefish o.l.
Jeg har fått meg rekekar jeg da, med de første innbyggerne i dag så det skal fylles bra opp
Har lest igjenom trådene og sett på noe av det folk har loft og ta med.
Corydoras:
Inncolicana
Aneus
Reticulatus
Barbatus
Robinae
Narcissius
Diphya
116
123 "Yellow cat"
124
Amandajanea
Albolineatus
Adolfoi
Nattererii
Griseus
Acutatus
Sterbai
Servinus
Condisipulus
Trilineatus
sp Black
Loretoensis

Maller:
Pekoltia sp "Rio Itaya"
Ancistrus vanlig
Ancistrus super red
L - 001
L - 008
L - 014
L - 018
L - 046
L - 128
L - 180
L - 183
L - 204
L - 260
L - 270
L - 333

Discus:
Red Alenquer
Blue Diamond
Leopard grad AA
Indiana Tiger

Levendefødere:
Characodon Lateralis "Los Berros"
Characodon Audax "Abrahan Gonzales"
Xipoforus Montezuma "ojo Caliente"
Limia Tridens
Seilfinnemolly Viltform,Går og yngler i rent ferskvann.
Div utstillingsguppy.
Endlersguppy

Jørn
__________________
Auksjonen er nå mindre enn 2 døgn unna til det hele setter igang. Dette ser ut til å bli en rekord auksjon mht. til både utvalg og antall objekter.

HUSK FOR ALL DEL Å TA MED NOK KONTANTER !!!!

Mange har spurt om det kommer planter på auksjonen, så dette trenger vi mye av.
Har du noe å bidra med, ta det med. Alt er av interesse.

Minner også om at forhåndregistrering av selgernr. stenger kl 20:00 i kveld.

Er ikke denne fin ? kommer på auksjonen...
Forehåndsregistrering av selgernummer er nå stengt
Da er forhåndsregistreringen av selgernummer stengt.

De av dere som ikke er forhåndsregistrert kan da få selgernummer ved å hendvende seg til sekretariatet før auksjonen begynner.

Siste frist for dette er kl. 10:30 på søndag 15/2-09 i Eidangerhallen
Filtere utv. og innv.
Jeg tar med.....

Utvendig Eheim filter
Eheim Ecco type 2235

Innvendig Eheim filter
Type ? (enkel med svamp)

Håper på noe saltvann-pjus på ausjonen også....
Dianema urostriata
Vi har fått meldt inn Dianema urostriata. Dette er en morosom fisk.
Dette er en morsom sak som ikke blir for stor, ca 12-13 cm, er altetende, men fredelig. Synes denne er fin med flaggmønstret hale og prikkete kropp.

Vf discus - green tefe og heckel
Det kommer VF discus på auksjonen. De har blitt flotte nå, så jeg har nesten ikke lyst til å ta de med , men har lovet dette til en viss herremann på Herre.... så jeg får holde ord.

Disse blir det satt minstepris på

VF Heckel - 2 stk ca 9 cm : Minstepris 550,- / stk
VF Green Tefe - 2 stk ca 12 cm: Minstepris: 750,- / stk

Til denne prisen bør det bli slåsskamp om disse fiskene
Hei!
Bare lurte på om det var noen jeg kan sitte på med hjem etter auksjonen i morgen? Jeg bor i Langesund.

Er det noen som tar med noen fine eplesnegler? F.eks. blå, lilla, lilla med hvite striper osv? Har en del alger på frontglasset nå serru, og da hadde det vært kjekt med eplesnegler Men håpet på at det er noen som tar med seg de litt mer uvanlige versjonene enn gule. Men for all del ta med gule også, kommer ikke noe av de andre fargene så byr jeg på gult
Bare ta deg en tur til Meg du Sailfish. så skal vi plukke ut noen gule med brune striper, lilla og jeg trur kansje jeg har noen helt hvite også. har snegler med perfekte skall.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap