Christian`s akvarieverden (side 3)

he he apistoer er fine de.jeg skal ta noen bilder jeg veit du.du får ha god påske
Hei
hvordan har påsken vært.noen forandringer med adoketan dine.jeg får ikke tak i ove.gir opp snart.det er utrolig vansklig å få kontakt med han
Hei
ja nå vil jeg bare si deg at jeg er like heldig som deg.jeg har nå fått vite at adoketa paret mitt kommer den 27 april.herlig.lykke til videre med drettinga på adoketan din
Artig det kira at du endelig skal få deg et nytt par med adoketan.
Har akkurat sett at mine har lagt egg igjen, har hvert borte hele påsken så de har ikke fått mat. Så i går når eg kom hjem så fikk de mat så det har vel trigget de.
I morgen blir det en tur opp på biltema for å kjøpe sand til 325l som eg skal gjøre om på, for håpe de har noe sand igjen.
Hei
det var gøy.håper du får de til denne gangen he he.lykke til.til helgen skal jeg ta karet mitt og ordne til der og levere bort litt fisk så det ikke er så mange.skal bare ha ett par med apisto som har yngel og sae og noen stim fiskk og noen gule bolivikanske ciklider,da får adoketan god plass i 400 litern.må plante om litt og gjøre reint.begynner å glede meg veldig nå
Så begynner det å nærme seg storauksjon her i bergen og eg har hvert så heldig at eg har skaffet meg et par fisk som kommer fra haugesund som eg får på ausjonen, har skaffet følgende: 5 l-333 et par med apistogramma eunotus og et par rød dvergciklide.
Og så håper eg at det kommer noen på auksjonen med noen corrydoraser som eg må prøve å få fatt i.
Sanden til 325l er kjøpt inn så imorgen begynner eg å skifte ut den gammle grusen som har hvert der, og fanging av fisk som eg skal ta med på auksjonen.
Hei
har fått tak i den eneste apistoen som er munnruger,gleder meg.håper du får tak i noen corryer i morgen.jeg får ikke adoketa paret mitt.får ikke tak i ove på tlf.han har godt i hi tror jeg.hvis du ser eller hører noe fra han kan du nevne for meg om han kan ta kontakt med meg.bare si tommy fra skien som han avtalte å bytte adoketa fisk.kan du det?
hvilke apisto er det?
treffer han sikkert på auksjonen i morgen så skal eg gi han beskjed, og han er ikke den letteste å få fatt i.
Nå skal eg begynne å fikse i karet å plukke noen planter eg tenkte å ta med, fin måte å tilbringe lørdagskvelden på.
Hei
apistogramma munnruger.jeg husker ikke helt navnet.kan du si til han for meg at jeg tenkte meg til bergen til fredagen for å hente fiskene.jeg ringer han kl ni i morgen kveld kan du si så håper jeg at han tar telefon
Hei
jeg skal få takk i det ordlige navnet på apiston så skriver jeg det til deg.hannen er velig fin farge på
Hei
hvordan gikk det i dag,ble de noe ny fisk.hvordan går det med adoketa eggene dine
Hei
ove tokk ikke tlf.kunne du hjulpet meg å få tak i ett par av ove så er du snill
Har kjøpt meg speilreflekskamera Nicon D60, så her er noen bilder eg har tatt av apistogramma enotus paret.
Bilde nr1 er av begge.
Bilde nr2 er av hannen
Bilde nr3 er av hunnen
Hei
fine bilder og fin fisk
Takker får det.
Enda flere bilder:
Hei
mye fin fisk du har.hvordan har det godt med egga til adoketan din da
Hei
tenkt bare å høre om jeg kunne få kjøpt en hanne og hun av deg hvis du får de til å vokse opp.gitt opp over ser du
Tilfeldig bekjentskap
© Edward O. Murdy
Reklame for plussmedlemskap