Egen dyrebutikk (side 3)

Hei,

Jeg synes du bør vente minst et år til med planene.

Mvh
Terje
gå til de "store" dyrebutikkene i nærheten og spør hva som selges mest osv.

så burde du ha en markedsundersøkelse som du spør folk hvilke fisk de vil ha i butikken. da kan du jo oppsøke akvarieklubber og utføre markedsundersøkelsen der. eller så kan du spørre dyrebutikk om du kan stå utenfor den å ha undersøkelsen.

du burde ha fisk som guppy, molly osv. dette selges ofte stort av til nybegynnere, så det kan tape kunder av å holde disse fiskene ute.
vannmannen
Hei, Jeg synes du bør vente minst et år til med planene. Mvh Terje

hvorfor det?
Mariflyfly
[QUOTE=vannmannen]Hei, Jeg synes du bør vente minst et år til med planene. Mvh Terje

hvorfor det?

han tenker nok på finans krisen. kan være dumt å begynne nå pga. den.
Fordi det er finanskrise og at det er ikke lett å starte firma nå.

Mvh
Terje
Eg heier på deg! og vist du velger å starte så skal eg ta meg ein tur innom. selv om turen er lang så er det ein liten pris for god service og kvalitet. som kunde så er det kjempe bra med kar der det er godt merka, med hva fisk det er og god info om fisken og gjerne et bilde sånn at man ser hva fisk det er snakk om.

men som sagt eg heier på deg og lykke til.
odin andersen
Eg heier på deg! og vist du velger å starte så skal eg ta meg ein tur innom. selv om turen er lang så er det ein liten pris for god service og kvalitet. som kunde så er det kjempe bra med kar der det er godt merka, med hva fisk det er og god info om fisken og gjerne et bilde sånn at man ser hva fisk det er snakk om. men som sagt eg heier på deg og lykke til.

Takk for støtten.
Joda butikk blir det..
Men skal kjøpe en eksisterende butikk!
Så håper du kommer innom etter nyåpningen i løpet av Mai.
Skal komme tilbake med nøyaktig dato når alt er kommet i orden og jeg har fått inn fisk og utstyr.
Er garantert tilbud som er verdt kjøre så langt for da, uten om god service og kvalitet.He he
skal hjelpe deg så godt vi kan vi
send meg en mail vist du trenger hjelp til noe, utrolig hva vi her på denne siden av brua fikser og skaffer
Evolution
skal hjelpe deg så godt vi kan vi;-) send meg en mail vist du trenger hjelp til noe, utrolig hva vi her på denne siden av brua fikser og skaffer:-)

Som hva, tenkte du på da?
vi har jo kontakter når det gjelder fisk av alle typer tanganyika. i sverige danmark og norge. trenger du hjelp til og få ting opp å gå skikkelig kan vi sikkert still med noen timer hjelp....
Evolution
vi har jo kontakter når det gjelder fisk av alle typer tanganyika. i sverige danmark og norge. trenger du hjelp til og få ting opp å gå skikkelig kan vi sikkert still med noen timer hjelp....

Det hadde jo vært knall...
Gratulerer Hva heter butikken - hvor ligger den? Må jo vite det om vi skal komme innom når vi er på de trakter..
Grattis med snart butikk!!

Mvh Linda
Dette ble litt spennende. Trodde i begynnelsen at dette kun var en drøm, men nå ser det ut til at ting begynner å ta litt mer form.

Jeg håper at du starter med nettbutikk. Enkel å drive og administrere.

Starter du opp med nettbutikk skal jeg støtte deg og være en av dine kunder .-)
Hei igjen,

Alt med å ha eget firma har ikke bare med finanskrisen å gjøre.

Det er mye arbeid bak å starte.

Ferieavikling (vikarer) ansttelser avgifter etc.

Regnskap/selvangivelser Firma

Ønsker ikke å være noen gledesdereper, men vi som har hatt eget firma vet hva som kreves.

Jeg har adri drevet dyrebutikk, men Jeg har handlet med andre varer.

Jeg Øsker deg hell og lykke, og alt godt.

Stå på !

PS! "det er igen dans på roser", Men hvis du vet hva du gjør kan det bli det.

Har du satt opp et renskap ?

Mvh
Terje

Da er kontrakten signert og jeg starter i butikkbransjen...
Nå blir det å ominnrede butikken og bestille inn utstyr og fisk.
Gleder meg til alt kommer i orden...
Spennende prosjekt dette her.
Har utrolig lyst å starte opp selv, og har ei kjede som er interessert. Så vi får se
Pål Laumann
Spennende prosjekt dette her. Har utrolig lyst å starte opp selv, og har ei kjede som er interessert. Så vi får se;)

Ja må bare ta kontakt om du trenger noen råd og ideer...
Hvilken kjede da?
Mariflyfly
Da er kontrakten signert og jeg starter i butikkbransjen... Nå blir det å ominnrede butikken og bestille inn utstyr og fisk. Gleder meg til alt kommer i orden...

Gratulerer! Og lykke til!!
Dette blir spennende Mariflyfly ,er det i Øygarden butikken holder til ?
Tilfeldig bekjentskap
© Elin Pedersen
Reklame for plussmedlemskap