Taina's akvarieverden (side 3)

Frosken: det må være Taina som er logget inn på NA for at bildene skal vises
Da legger jeg ut de bildene fra innlegg 28som har røde kryss:

SAE som hviler :

[External Image]

[External Image]
Og bildene fra innlegg 29 som er fra 660literen:

[External Image]

[External Image]

[External Image]
og et par til

[External Image]

[External Image]
nå har jeg drid å sett mellom tråden din, fyy søren så mange flotte fisker
Flotte bilder, er det ikke gøy med akvarium
Nå holder c-114 corydoras paleatus high-fin å leke. De begynte litt i går kveld. Gikk litt og håpa på det. De har nemlig knipi så lenge nå. Men jeg ommøblerte noe voldsomt i akvariet deres for en 2-3 dager siden. Og hadde et kjempestort vannbytte. Ofte er det ikke mer som skal til

Det virker som at det er to hunner som leker, den største hunnen er litt mer slapp. Tok hun på fersken i å ete noen egg.. Om de var befruktet eller ei er vanskelig å si.

Får se når de er ferdige med å leke om jeg får reddet noen flere egg. Det er både eplesnegler, SAE og L-144 i samme karet. Så eggene er jo litt utsatt.
oversiktsbilde over 660literen:

[External Image]


Litt tomt for planter nå, for vi har nettopp hatt et opprensk.
Her går det bl.a 3 sølvhaier, 7 SAE, 6 praktbotia, x antall kloreke, tigerbarber, cherrybarber, gullbarber, blå gurami, gullgurami, perlegurami, L075, L129, corydoras aeneus, corydoras sterbai, corydoras davidsandsi, Brochis Splendens, Scleromystax barbatus ,rødmunnstetra, keisertetra, blå acara, rød kurvciklide ...m.m
Veldig flott oppsett, kommer nok til å bli ennå finere med litt mer planter ja
Bilde borte?
Prøver å legge det ut igjen..

[External Image]
Jeg liker ikke bakgrunnen - det er sånn plastikkgreier teipa bakpå. Vi skal forandre det når vi flytter akvariet. Men det er lenge til. For først skal vi bygge på, og lage ny stue....

Sliter litt med at botiane spiser opp plantene (tror det er de som er de skyldige) Enda de får ofte grønnsaker. De har bl.a spist opp Heteranthera zosterifolia'n min. (Det sto jeg faktisk og så på..) Men heldigvis har jeg den i et anna kar også. Nå prøver jeg meg litt frem med hva som går.
Nå var bildet der igjen, skjønner ikke noe jeg..?

Her er et bilde av 110literen-oversiktsbilde. Alle fiskene forsvant da jeg tok bilde?

[External Image]
Et bilde til fra 110 literen

[External Image]
Bakgrunn her er også blitt helt grusom.Skal prøve å få bytta ut med en svart plastsekk etterhvert.. så får vi se om det blir bedre.
Jeg synes bakgrunnen i innlegg nummer 54 var ganske bra jeg. Jeg liker heller ikke disse med motiv som klistres bakpå, spesielt ikke disse fæle med planter (fysj), men din gir en fin dybdefølelse Kanskje bildet viser den annerledes enn den er i virkeligheten...
Ååå.flotte bilder
Alle sammen.
Tilfeldig bekjentskap
© ØrjanMc
Reklame for plussmedlemskap