- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon i bergen 26/4 (side 3)
Storauksjon i bergen 26/4 (side 3)
Fristen for forhåndsutdeling av selgernr. går ut fredag kveld. Har du mange objekter er det lurt å få nr. på forhånd slik at du kan merke objektene heime i ro og mak. Dette er spesielt viktig hvis du kommer langvegs frå og ikkje kan være tidlig ute med å registrere objektene dine. Alle objekter skal merkast med selgernr.
Siste frist for innlevering av objekter er kl. 11:45. Innleveringen begynner kl. 10:00 så eg vil oppfordre dei som bur i Bergen til å være tidleg ute.
I år er det gjort nokonn endringar i reglane. Taket for antall objekter pr. selger er tatt vekk, men kan komme til å slå saman posar dersom det er meir en tre like objekt frå same selgar. Utstyr skal merkast med tlf. for at eventuelle reklamasjonar kan tas direkte opp med selgar.
Det ser også ut som at det vil bli mogeleg å få tatt ein kikk på objekta før dei går under hammaren.
Husk isoporkasse/ kjølebag el. til eventuelle kjøp!
Siste frist for innlevering av objekter er kl. 11:45. Innleveringen begynner kl. 10:00 så eg vil oppfordre dei som bur i Bergen til å være tidleg ute.
I år er det gjort nokonn endringar i reglane. Taket for antall objekter pr. selger er tatt vekk, men kan komme til å slå saman posar dersom det er meir en tre like objekt frå same selgar. Utstyr skal merkast med tlf. for at eventuelle reklamasjonar kan tas direkte opp med selgar.
Det ser også ut som at det vil bli mogeleg å få tatt ein kikk på objekta før dei går under hammaren.
Husk isoporkasse/ kjølebag el. til eventuelle kjøp!
Postet 23.04.09 kl 20:12
Postet 23.04.09 kl 21:42
Postet 24.04.09 kl 21:13
Postet 24.04.09 kl 21:17
Sølvi GullaksenOK ,det var jo bra selv om det gjerne skulle vært noen flotte maller på auksjonen også .Men det kommer kanskje noen andre får vi håpe
Ja det har du rett i Sølvi,men disse var lovet vekk til Alxander G i klubben,han måtte bare ha litt tid på bestemme seg.
Vi må jo holde det vi lover vet du.
Mvh Stig.
Postet 24.04.09 kl 21:28
Postet 25.04.09 kl 15:54
Postet 25.04.09 kl 16:04
Postet 25.04.09 kl 17:13
Postet 25.04.09 kl 20:28
Postet 25.04.09 kl 22:20
Postet 25.04.09 kl 22:46
Postet 26.04.09 kl 00:01
Postet 26.04.09 kl 00:16
Postet 26.04.09 kl 01:21
Postet 26.04.09 kl 18:54
Selv var jeg bare så vidt innom og tittet for å se hvordan det foregikk, og hadde tenkt å ta lodd. Men siden det ikke var loddbøker med mulighet for å notere ned navn, kunne jeg ikke Måtte gå etter kort tid, så kunne ikke være der ved loddtrekningen. Så loddbøker istedet for enkle lodd, kunne det vært en idè?
Ellers blir jeg nok å se på senere auksjoner, må bare bli litt husvarm først
Ellers blir jeg nok å se på senere auksjoner, må bare bli litt husvarm først
Postet 26.04.09 kl 20:19
joda var mye planter i år.. og ingen tangyanika men men gjrde ett sykt bra varp.. en sinnsyk stor anubias.. aldri sett så stor før... hehe og den ble vår... mohaaa.
hvor var du da mary?? skulle vært der du og.. kunne jo lett hatt en liten troffe prat da.. jaja snart ny auksjon så..
og ja hehe fikk forestten ett nytt kar i dag og hehe men vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av det da akkurat. 1 premien på loddene ett wromarc 120 l kult..
så summ sumarum ja er meget godt fornøyd jeg ja.
hvor var du da mary?? skulle vært der du og.. kunne jo lett hatt en liten troffe prat da.. jaja snart ny auksjon så..
og ja hehe fikk forestten ett nytt kar i dag og hehe men vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av det da akkurat. 1 premien på loddene ett wromarc 120 l kult..
så summ sumarum ja er meget godt fornøyd jeg ja.
Postet 26.04.09 kl 21:31
Postet 26.04.09 kl 21:36
Postet 26.04.09 kl 21:43
Endret: 26.04.09 kl 21:58
saffenjoda var mye planter i år.. og ingen tangyanika :( men men gjrde ett sykt bra varp.. en sinnsyk stor anubias.. aldri sett så stor før... hehe og den ble vår... mohaaa. hvor var du da mary?? skulle vært der du og.. kunne jo lett hatt en liten troffe prat da.. jaja snart ny auksjon så.. og ja hehe fikk forestten ett nytt kar i dag og hehe men vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av det da akkurat. 1 premien på loddene ett wromarc 120 l kult.. :) så summ sumarum ja er meget godt fornøyd jeg ja.
Grattis med 1.premien!
Joda jeg var rett rundt hjørnet ett sted eller noe slikt... Ikke helt god i deografi... fikk beskjed om bak bergenshallen.... hm... fant tilslutt den, men ikke noe mer.. Når de ikke visste det på sletten bensin så hvordan skal jeg vite det ;(
Ja,ja prøver igjen neste gang...*ler*
Men du var heldig jeg ikke fant frem ellers hadde premien blitt min... moooohaaa
Postet 26.04.09 kl 22:33