Biltema sand (side 3)

Ok.. Men nå har jeg vel egentlig ikke bestemt meg for hvordan jeg vil innrede karet. Noe stein vil jeg sikkert ha, men dersom Coryene ikke graver så veldig i sanden, så blir det vel ikke så mye gravende fisk
Coryer graver i sanden, men på en ikke-farlig måte

De bare roter litt rundt, og flytter ikke digre hauger med sand slik som en del ciklider kan gjøre.

Liggeunderlag eller isopor i bunn er vel mest brukt i malawi kar og lignende, da det blir brukt hauger med stein, og fiskene graver
så sanda harkommet? kan noen ta bilde av karet med denne eller?
spent på hvordan den gjør seg

Inaktiv bruker
Jepp noen av bildene ble dårlige, men ser da hvordan det ble i karet mitt. Syns det ble mye bedre, men hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne sanda var fiskene jeg har som trenger fin sand. Dette er den groveste typen sand fra biltema 0,2-1,0mm.
Var tidligere igjen på biltema i Mjøndalen (Drammen) og atter en gang kom jeg skuffet ut igjenuten den nye sanden. Noen her som har handlet den nye sanden der eller som vet hvorfor de ikke har den?
Kjøpte den nye sanden i går på Biltema på Hamar. Hadde 1 pall med 0.2-1.0mm og en pall med 0.1-0.7mm

Har ikke testet den enda, men den skal vel være lik den gamle?
vist det er Art. 17-5427 så skal det være den samme ja.
har sett på den, og ser lik ut. Den forrige sanden trengte man ikke å vaske. Lurer da på om man slipper det med denne også?

Tilfeldig bekjentskap
© Frode Storheim
Reklame for plussmedlemskap