Pallett ciklide spørsmål (side 3)

må ikke vente men du kan vis du forer mens de går på plomeseken så er det mer som overlever
Hurra! Og gratulerer så masse!!! Kjempemoro!
Det har skjedd noe litt leit i karet mitt Alle pallettynglene var plutselig borte når jeg gikk bort å så på akvariet

Jeg har lett overalt, men finner dem ikke....

Vet noen hva dette kommer av, eller eventuelt hva jeg har gjort galt?

Takk for svar!
Uff .. ingen mor og går som går tur med ungene? Er du sikker de ikke gjemmer seg veldig godt inne i hulen? Har du mange andre fisk som kunne tenke seg yngelmiddag? Det er da kjedelig, kanskje foreldrene ikke har greid å passe på dem.
Jeg ser i profilen din at du har bare palettene og en ancistrus, det kan godt hende at ungene er et eller annet sted og leter etter mat på egenhånd. For det gjør mine jeg håper det er slikt for dine unger å
Takk for svar. Jeg håper det jeg også!
Jeg frykter at de har blitt sugd inn i filteret....
tror du det? har du sett etter? de kan overleve inne der vet du Men jeg har vanskelig for å tro at alle sammen har blitt sugd inn i filteret. Uansett så er det nok ikke lenge til mor og far setter ut i livet et nytt kull, de har klart det en gang og sikkert mange ganger til .
Men jeg krysser fingrene for at første kull er rundt på egenhånd og at du snart finner dem
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap