"ukurant" lekspar legger egg;=) (side 3)

Funderer litt på om jeg skal sette inn en hunn til sammen med paret...? Kansje det kan "skjerpe" dem litt....

Eller er jeg bare alt for utålmodig?
Du er alt for utålmodig...
Enig med Kai, du virker for utolmodig.
La de gå i leksparret og "glem"de, så vil nok yngler komme etterhvert.
Lykke til.
Kai Hansen
Du er alt for utålmodig...

Smiler:=)

Ikke helt umulig det...;=)
Spennende dette, og da blir jo iveren og lysten på resultater stor!

Takk for tilbakemeldingen. Får la dem gå der å "øve seg" da....

Ny egglegging i kveld:=)

( "loggføring")

:=)

Fått stalltips om å senke pH ved neste egglegging, så da får jeg bare vente til over halga for å se om det fungerer:=)
mine har også begynt å legge egg.. men de liker kaviar disse og.. mine gidder ikke en gamg befukte eggene før de blir spist men de får bare øve seg disse to og.
Bente-Bent
mine har også begynt å legge egg.. men de liker kaviar disse og.. mine gidder ikke en gamg befukte eggene før de blir spist :( men de får bare øve seg disse to og.:)

GRAULERER! Dette du drømte om det vel! Lykke til!
Det er kjempemoro, selv om ut. ikke har all verden på "tålmodighetskontoen"!!!:=P

Har forsøkt å senke pH, så nå får vi se da...:=) Fiiine fisken!
hehe ja men jeg skal ikke klage enda.. hadde regnet meg de skulle legge egg noen ganger før det er klaff, men problemet her er at jeg tror kanskje det er to jenter spm har dannet parr siden de ikke en gang gidder å prøve å befukte eggene.. Så trenger en gutt, men vet ikke om jeg har en gutt.. er jo så vanskelig å se før de er i full action oppi der. men men .. kanskje jeg bare skal la de gå noen uker så se det litt ann.

Men uansett Hurra det er vertfall en begynnelse

Liten oppdatering for de som ikke har gått lei av pubertetsparet mitt

Paret har fortsatt å legge egg x 1 pr uke..for så å spise dem opp etter ett døgn... Men denne gangen har de fått henge i to døgn, og jeg kan tydelig se mørkt/svart senter i eggene. Litt problemer med endel hvite egg som de ikke har plukket vekk og derfor blir det litt mugg... MEN, paret er da bekreftet befrukningsdyktige, og det er bra! Spennende om de får lov til å henge fram til de klekker uansett.... wigglers er arti
Yes!
Nå klekker eggene!!! Jeg har wigglers!!!
Gratulerer med wigglers Glugga, så gøy
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap