- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- Www.webzoo.net (side 3)
Www.webzoo.net (side 3)
Postet 13.12.10 kl 15:29
Webzoo
Selv har jeg handlet mye på webzoo, her er det omgående levering av varen, utrolig god servise når man spør om noe man er usikker på.
Alt jeg skal ha på nettet til akvariet, kjøper jeg der.
Fra min side så anbefaler jeg dem på det varmeste, men så er det vel slik, noen er vel skuffet.
Alt jeg skal ha på nettet til akvariet, kjøper jeg der.
Fra min side så anbefaler jeg dem på det varmeste, men så er det vel slik, noen er vel skuffet.
Postet 13.12.10 kl 17:01
Postet 03.01.11 kl 11:02
Handlet noe derfra rask levering og slikt!
Men kjøpte just noe mer men ble noe kluss med bestillingen min...Så endte opp med 2 bestillinger... Sendte mail, Burde jeg ringe i morgen å få fikset det eller tror dere at han sjekker mail før han sender? (Skriver han da jeg regner med det er en enmans bedrift ^^)
Men kjøpte just noe mer men ble noe kluss med bestillingen min...Så endte opp med 2 bestillinger... Sendte mail, Burde jeg ringe i morgen å få fikset det eller tror dere at han sjekker mail før han sender? (Skriver han da jeg regner med det er en enmans bedrift ^^)
Postet 06.01.11 kl 20:14
Bra service, men noe treg levering
Opplever servicen hos webzoo, som meget bra.
Alle feil, eller annet ordnes raskt opp i og er skjelden noe problem å få svar pr. telefon.
Eneste jeg har å klage på, er noe treg levering.
Mest sansynlig er det ikke hans feil direkte, men heller grunnet bruk av Shenker som
transportør.
Ikke misforstå, har ikke noe i mot Shenker heller, men det er tydelig at når Shenker skal levere til Posten, og Posten skal levere til meg, tar det tid.
For alt jeg vet kan det være Posten sin feil og.
Litt offtopic, men man kan jo begyne å lure, når Ups bruker 2-3 dager på å sende ei pakke fra Hong Kong til Oslo, så leverer de den til Posten på alnabru etter fortolling.
Deretter tar det Posten 3-5dager å sortere pakka og levere den ut på døra, en hvilkensom helst plass i østfold.
Alle feil, eller annet ordnes raskt opp i og er skjelden noe problem å få svar pr. telefon.
Eneste jeg har å klage på, er noe treg levering.
Mest sansynlig er det ikke hans feil direkte, men heller grunnet bruk av Shenker som
transportør.
Ikke misforstå, har ikke noe i mot Shenker heller, men det er tydelig at når Shenker skal levere til Posten, og Posten skal levere til meg, tar det tid.
For alt jeg vet kan det være Posten sin feil og.
Litt offtopic, men man kan jo begyne å lure, når Ups bruker 2-3 dager på å sende ei pakke fra Hong Kong til Oslo, så leverer de den til Posten på alnabru etter fortolling.
Deretter tar det Posten 3-5dager å sortere pakka og levere den ut på døra, en hvilkensom helst plass i østfold.
Postet 06.01.11 kl 21:03
Har opplevd webzoo annerledes en de fleste her
Jeg har fått den verste servicen som jeg noen gang har opplevd fra webzoo.
Jeg handlet hos dem fornøyd et halvt år, så kjøpte jeg et filter som var defekt til 2500kr. Når jeg sendte det tilbake tok det 2måneder før jeg fiikk noe svar hos de. etter det klarte de å rote bort filteret, så klarte de å sende meg et nytt med defekt og etter et halvt år fikk jeg det filteret som jeg sendte til de i ny tilstand med all emballasje igjen. filteret fikk jeg slikt: slengt i en stor eske slik at tre deler var ødelagt, jeg manglet over halvparten av delene og det lille jeg fikk igjen var skittent og loktet vondt. dette var etter å ha bed om å få filteret igjen i 2 måneder uten svar. Da jeg motok filteret i denne standen ga de meg heller ingen beskjed, ingen brev, ingen forklaring på hvorfor det skal ta så ufattelig lang tid. Med disse grunnene gikk jeg fra fornøyd fast kunde, til en som er drit lei og har slitt med mange problemer med dette, fordi jeg har akvarium som skulle bruke dette filteret. måtte betale frakt selv to ganger og har en hau med materiale. ca. 4000+- I tilleg måtte jeg kjøpe annet filter fordi det har tatt et halvt år.
Oppsumering:
-De behandler ikke tingene mine med respekt
-Svarer nesten ingen e-poster
-Bruker urimelig med tid og har ingen sans for kunde sørvis slik jeg har blitt behandlet i hvertfall.
Dette er min erfaring med Webzoo så jeg handler ikke hos de igjen. Med dette sir jeg ingenting imot det dere sir om god sørvis også. Jeg har selv opplevd god servis fra dem men etter et halvt år med elendig sørvis gir jeg opp, og kjøper varene mine andre plasser.
Jeg har fått den verste servicen som jeg noen gang har opplevd fra webzoo.
Jeg handlet hos dem fornøyd et halvt år, så kjøpte jeg et filter som var defekt til 2500kr. Når jeg sendte det tilbake tok det 2måneder før jeg fiikk noe svar hos de. etter det klarte de å rote bort filteret, så klarte de å sende meg et nytt med defekt og etter et halvt år fikk jeg det filteret som jeg sendte til de i ny tilstand med all emballasje igjen. filteret fikk jeg slikt: slengt i en stor eske slik at tre deler var ødelagt, jeg manglet over halvparten av delene og det lille jeg fikk igjen var skittent og loktet vondt. dette var etter å ha bed om å få filteret igjen i 2 måneder uten svar. Da jeg motok filteret i denne standen ga de meg heller ingen beskjed, ingen brev, ingen forklaring på hvorfor det skal ta så ufattelig lang tid. Med disse grunnene gikk jeg fra fornøyd fast kunde, til en som er drit lei og har slitt med mange problemer med dette, fordi jeg har akvarium som skulle bruke dette filteret. måtte betale frakt selv to ganger og har en hau med materiale. ca. 4000+- I tilleg måtte jeg kjøpe annet filter fordi det har tatt et halvt år.
Oppsumering:
-De behandler ikke tingene mine med respekt
-Svarer nesten ingen e-poster
-Bruker urimelig med tid og har ingen sans for kunde sørvis slik jeg har blitt behandlet i hvertfall.
Dette er min erfaring med Webzoo så jeg handler ikke hos de igjen. Med dette sir jeg ingenting imot det dere sir om god sørvis også. Jeg har selv opplevd god servis fra dem men etter et halvt år med elendig sørvis gir jeg opp, og kjøper varene mine andre plasser.
Postet 11.01.11 kl 00:17
Endret: 11.01.11 kl 00:20
Eg tenkte eg skulle gi webzoo ein ny sjanse etter eit par skikkelig rotete bestillingar der eg etter å ha mottatt dinosaurbøker istadenfor akvarieutstyr endte med å kansellere heile bestillinga. (dette er sikkert meir schenker sin feil enn webzoo, men likevel...)
Så eg bestillte nokre småting som det stod at dei hadde på lager. Eg bestillte den 25.05 og fekk beskjed om at varen var sendt den 26.05. Så langt alt vel. Men i dag har det gått over ei veke sidan ordren skulle være sendt og enda har eg ikkje mottatt nokon pakke.
Det eg lurar på er kvifor i alle dagar webzoo fortsetter å bruke schenker når dei tydeligvis er så vannvittig treige og rotete med bestillinger. Hadde jo gått raskare og meir problemfritt ved å kun bruke posten? (ja, utruleg nok...)
Så kjenner at det fristar liksom lite å bruke webzoo meir når det skal ta så lang tid med bestilling av varer dei har på lager. Spesiellt med alle tidligare problem også, og når det finnast nettbutikkar som er betrakteleg raskare...
Problemet er berre at webzoo har eit av dei beste utvalgene i landet...*sukk*
Så eg bestillte nokre småting som det stod at dei hadde på lager. Eg bestillte den 25.05 og fekk beskjed om at varen var sendt den 26.05. Så langt alt vel. Men i dag har det gått over ei veke sidan ordren skulle være sendt og enda har eg ikkje mottatt nokon pakke.
Det eg lurar på er kvifor i alle dagar webzoo fortsetter å bruke schenker når dei tydeligvis er så vannvittig treige og rotete med bestillinger. Hadde jo gått raskare og meir problemfritt ved å kun bruke posten? (ja, utruleg nok...)
Så kjenner at det fristar liksom lite å bruke webzoo meir når det skal ta så lang tid med bestilling av varer dei har på lager. Spesiellt med alle tidligare problem også, og når det finnast nettbutikkar som er betrakteleg raskare...
Problemet er berre at webzoo har eit av dei beste utvalgene i landet...*sukk*
Postet 03.06.11 kl 19:01
Postet 03.06.11 kl 19:08
Postet 03.06.11 kl 19:32
Postet 03.06.11 kl 20:03
Postet 03.06.11 kl 21:15
Har vært fast kunde hos webzoo de siste to årene, men har sluttet etter 3 dårlige episoder.
Du får ikke svar på epost og kryss fingrene dine for at du ikke får feil på ordren din, for du får ikke kontakt med dem.
Første gang godtok jeg et par feil i ordren, andre gang lot jeg det gå, siste gang sendte jeg utallige eposter før jeg fant ut at jeg driter i det og lar det gå, men handler ikke noe mer der.
Du får ikke svar på epost og kryss fingrene dine for at du ikke får feil på ordren din, for du får ikke kontakt med dem.
Første gang godtok jeg et par feil i ordren, andre gang lot jeg det gå, siste gang sendte jeg utallige eposter før jeg fant ut at jeg driter i det og lar det gå, men handler ikke noe mer der.
Postet 03.06.11 kl 22:30
Tja ,nå har jeg handlet der i mange år og bestandig vært fornøyd. Men da jeg for første gang for noen mnd. siden reklamerte på en vare som det fremdeles var garanti på,så fikk jeg problemer. Har sendt uttalige mailer om dette og i forbindelse med nye kjøp men får ikke noe svar. Dette synes jeg er utrolig kjipt når en spør direkte og ikke får svar. Veldig dumt da jeg liker å handle her,men nå kjøper jeg ikke mer før denne saken blir ordnet med
Postet 03.06.11 kl 22:37
Postet 04.06.11 kl 10:41
VBAt de gikk over til Schenker likte ikke jeg noe særlig, de mistet en pakke for meg og jeg syns det tar lengre tid enn men Posten.
Samme... går for lang tid! De har jo også tracking, men det hjelper jo ikke en dritt når trackinga bare sier at pakken er meldt helt til den lander der de leverer ut lokalt. Takke meg til posten! Nå er vel egentlig denne tråden om webzoo og ikke schenker da...
Postet 04.06.11 kl 11:12
Så kan eg legge til at denne gongen var det webzoo og ikkje schenker kan det virke som. Fekk i dag svar på mailen eg sendte fredag om at det var feil på bestillinga. (kva no det betyr...tolker den igrunnen som at den er gløymt/rota bort.) Så skulle sende tingene i dag, bortsett frå den eine som dei var utsolgt for. (hrmf...dei var ikkje utsolgt når eg bestillte...)
Forsåvidt greit nok, men kjenner eg blir litt irritert av mangelen på kommunikasjon, at det stadig skal skje forsinkelsar og oppstå problem når eg bestiller derifrå osv. No er det 3.gong på rappen at det blir trøbbel med mi bestilling.
(og, jada, eg har bestillt mange gongar tidligare utan problem. Det er vel helst det siste året/6mnd at det har vore problematisk.)
For å ikkje være berre negativ så fekk eg raskare svar på mailen denne gongen enn sist, så LITT positivt er det også. (+at utvalget og prisane stort sett er bra)
Forsåvidt greit nok, men kjenner eg blir litt irritert av mangelen på kommunikasjon, at det stadig skal skje forsinkelsar og oppstå problem når eg bestiller derifrå osv. No er det 3.gong på rappen at det blir trøbbel med mi bestilling.
(og, jada, eg har bestillt mange gongar tidligare utan problem. Det er vel helst det siste året/6mnd at det har vore problematisk.)
For å ikkje være berre negativ så fekk eg raskare svar på mailen denne gongen enn sist, så LITT positivt er det også. (+at utvalget og prisane stort sett er bra)
Postet 06.06.11 kl 13:47
Postet 06.06.11 kl 18:10
Webzoo har vært veldig bra de 3 første gangene jeg har handlet med de, og de fortjener skryt for måten de ordnet opp da jeg mottok 4 defekte T5 lysrør. Nye ble sendt etter 2 dager.
MEN 27.05 plasserte jeg en ordre på litt over 500,- med bla filtermateriale og fiskemat. Alt skulle være på lager. Fortsatt ikke sendt. Bestillingen står som registrert. Skal ringe i morgen og høre hva dette kan forklares med. Skal prøve å huske å oppdatere her med status.
MEN 27.05 plasserte jeg en ordre på litt over 500,- med bla filtermateriale og fiskemat. Alt skulle være på lager. Fortsatt ikke sendt. Bestillingen står som registrert. Skal ringe i morgen og høre hva dette kan forklares med. Skal prøve å huske å oppdatere her med status.
Postet 13.06.11 kl 23:05
Jau, ser ut som det er litt surr der for tia... Bestilte varer der for ett par uker siden, og pakken ble gjort klar og status oppdatert på siden, men det tok 7 eller 8 dager etter at pakken var meldt til schenker før den faktisk ble hentet hos webzoo... Ikke rart det tar lang tid da! På toppen av det hele så var bakgrunnen jeg hadde bestilt blit 'ombyttet' med samme bakgrunn i mindre størrelse, og den passer ikke til noen av karene her... Har sendt mail om det på fredag, men ikke hørt noe... Får vel akspetere at de tar helg på webzoo også avogtil
Alt i alt litt skuffet denne gangen pga lang ventetid og feil vare motatt... Får håpe det tar seg opp igjen...
Alt i alt litt skuffet denne gangen pga lang ventetid og feil vare motatt... Får håpe det tar seg opp igjen...
Postet 14.06.11 kl 06:27
Endret: 14.06.11 kl 06:27
Postet 14.06.11 kl 13:34