Stavanger/jæren storauksjon lørdag 13/2-10 Stangeland bydelshus (side 3)

Adressen er:
Solaveien 85
4316 Sandnes

Noen som tar med noen spennende planter da?
Saltvann
Blir det noe saltvann til salgs på storauksjonen.

Vett om 5-6 interesserte !!

Tenker da på fisk, reker, anemoner, koraller og andre levende objekter.
Alexus
Adressen er: Solaveien 85 4316 Sandnes :) Noen som tar med noen spennende planter da?

Takk skal du ha

Ikke lenge igjen =)
Nå nærmer det seg!

Jeg kommer til å ta med meg noen L-180, en del Javamose og muligens en gruppe WC Corydoras CW006.

Jeg gleder meg
Noen som har noen pygme sverdragere å ta med ?
Hehe
jeg er usiker på om jeg komer desvere men håper det isåfal ar jeg med mye rart xD

nor beguner det ?(klokeslet)
ciklidesyka
jeg er usiker på om jeg komer desvere men håper det isåfal ar jeg med mye rart xD nor beguner det ?(klokeslet)

Det starter kl 11 for innlevering og frem til kl 12 av fisk og auksjonen starter kl 12,15
Hæ?
må man luvere fisk ifra seg?

å nor kloken er 12 son serka så begyner salg og kjøp?
og sluter?
Atle Abel Salvesen
er spent på Hans M sitt utvalg virket spennende! Håper bare ikke det blir 80% Malawi som i fjor. Håper på mye bra micropoecilia, maller, moser, tang, powerheads osv Tar selv med nye huler av bambus, leire, skifer, L-144, L-181, muligens noen Cory Green Laser yngel hvis de er blitt store nok...

oy alte må ødelege lit der 80% er malawi hos oss xD
Skal fange reker snart.. treffes der
Misunner de skikkelig som har anledning til å komme dit,skulle så gjerne vært de selv.

Håper det kommer noe spennende derfra og til Bergen

Ønsker dere lykke til både selgere og kjøpere
Vi komer
men det blir ikke fisk med iår ble for sent å planlege
Fornøyd med auksjonen. Kom hjem, er utslitt etter en lang dag. Fikk tak i mangen fine levendefødere og coryer. Gleder meg allerede til neste år..
Spent på hvilke coryer du fikk tak i da
Veldig fornøyd med dagen i dag!

Jeg kjøpte bare Corydoras i dag CW010, CW023 og Sp. Black! Det var det som stod på ønskelista.

Var kanskje litt mye Kirsebærreker og Eplesnegler som gjorde auksjonen litt lang, men for de som er intresert i det var det sikker topp! Ellers var det mye fine L-maller og levendefødere som gikk for en billig penge.

Jeg ble overrasket over hvor mye Corydoras aeneus ble solgt for, og hvor lite f.eks Corydoras sp. Green laser ble solgt for, men det er vel ikke alle som vet hva det er, og derfor byr de ikke, men de byr på navnene de har hørt før.
Kjøpte Gold laser og Sp.Black. Fina fisken!

Ja.. enig! Folk bydde mer på selskapsfisker enn de som var skjeldne. L-maller og sjeldne cory sorter var latterlige billige. Mens guppyer og platyer var dyre.
Så selskapsfisker selger ennå bra..

Og det var mer enn 100 personer tilstede og bra kvinneandel, ikke noe gubbehobby.

det var kjempe kjekt. håpar berre eg kan handle meir neste år, det er liksom ikkje så masse plass at eg kunne by på alt e ville!!

Det var absolutt ein positiv opplevelse sjølv om det var langdrygt.
Heldig dere da som fikk sjeldne coryer til en grei pris

Har merket det selv på sånne storausjoner at dyre/sjeldne fisker går billig og mer vanlige kan gå til over butikkpriser .Så en bør vite litt på forhånd om priser så en ikke byr unormalt mye for helt kurrante fisker.
Men det blir gjene til at en blitt litt bitt av kjøpelyst når er er på auksjoner he he.

For de som selger fisker som gjerne er litt høyere priser på,så er det lurt å sette en minstepris for å få litt igjen for de.

Men selvfølgelig ,en blir jo veldig fornøyd hvis en klarer å gjøre et kupp da
Tilfeldig bekjentskap
© Anders Solem
Reklame for plussmedlemskap