Jørn hennings akvarie og fisker (side 3)

Sp black
en veldig dekorativ corry som tar seg veldig ut i et akvarium.
Cw010 gold laser
Noen bilder fra leksgruppene jeg har på cw010 og cw023 og et bilde av Orange laser og gold laser ved siden av hverandre, her ser dere det klare skille på disse to fiskene.
C parallelus
Mine C parallelus begynner få en god størrelse, på denne arten får de dominerende hannene en veldig høy ryggfinne. Noe som man kan se igjen på noen av de andre artene som foreks C concolor. Denne fisken er langt fra vanlig i handel så mine fisker kommer fra Eric Bodrock i Usa.
Aspidoras fuscoguttatus
Har ikke så mye av Aspidoras, men har en liten leksgruppe Aspidoras fuscoguttatus som jeg har fått yngel på noen få ganger. De jeg har her hos meg er veldig til og spise eggene sine.
De C parallelus er noe å sikle etter ja ,utrolig stilge med den høye ryggfinnen

Håper du får oppdrett på de og at noen kanskje kan finne veien til vestlandet
C parallelus
Ja det er en veldig nydelig corydoras, om det blir noen yngel etter hvert så skal du ikke se bort fra at det kan komme noe opp til deg..Sølvi.. Legger ut noen bilder av en annen av mine favoritter C133. ikke så vanlig den heller ikke så mange som har drettet den, gruppen jeg har har leket en gang her hos meg så den er ikke umulig.
Det hadde vært noe

Hvordan går det ellers med C Equesène dine ?
Virker som om de er en hard nøtt å knekke når det gjelder egglegging.

C eques
Det går bra med de, det har ikke skjedd noe der ennå. hadde noen veldig int hanner en stund tilbake, men det stoppet hos hunnene. Men de kommer etter hvert med tiden.
Eques'ene er jo så fine, en av mine favoritter, bare synd de er så vriene å få i lek. Vet du om noen bilder av Equesyngel, gjerne bilder i ulik alder?
Hei
Hei Rita..nei det vet jeg ikke , ikke mange som har fått lek på den.
Vet du om noen som har fått det til i det hele tatt?
Egg
Jeg vet at Erik Schiller fra Tyskland har fått det til, men jeg tror at Ian Fuller har også fått det til en gang, men det ble kun noen få yngel ut av mener jeg har leste et eller annet sted.
Vet du om det er Brasil-eques eller den som trives i kjøligere vann de har fått i lek?
Eques
Jeg tok feil det var den Peruvianske Equens CW043 ikke den Brasilianske.
Eques
Jørn henning Flåtn
Jeg tok feil det var den Peruvianske Equens CW043 ikke den Brasilianske.
. Den Brasilianske vet jeg ikke om noen har hatt lek på..men jeg tror ikke det, ingen som står reg på noen forum.
Corydoras negro
en annen ikke så vanlig art av corydoras som jeg har her hjemme, Corydoras negro disse kommer fra Eric Bodrock i Usa.
C gracilis
noen bilde av Gracilis yngel..
Oj! Gratulerer så mye, Jørn Henning, og takk for sist!

Dette blir vel et førstegangsoppdrett i Norge?
Hei
Takker. ja takk for sist du.. ja jeg tror det er en førstegangsoppdrett i Norge ja... det er ikke så mange som står reg på CW heller med drett på Gracilis.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap