- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Washeera? *skravletråd* (side 3)
Washeera? *skravletråd* (side 3)
Postet 27.06.10 kl 11:55
Endret: 27.06.10 kl 11:55
Inaktiv bruker
ciklidesykajeg har matet slamkrypa å venter på en meil. Du da?
Har fiksa kjærest til veninna mi x)
Hva er det slamkrypere spiser?
Postet 27.06.10 kl 12:04
Postet 27.06.10 kl 12:36
Inaktiv bruker
ciklidesykamyg larve mer lerve...alt. hehe så heldig hu er da:P
Jaok ^^,
Er det vanskerlig å ha slamkryper? Har vurdert å kutte ut vanlig akvarium å innred det på nytt til brakkvann. Sånn halvparten på land og halvparten vann.
Postet 27.06.10 kl 12:45
AquaRonja[QUOTE=ciklidesyka]myg larve mer lerve...alt. hehe så heldig hu er da:P
Jaok ^^,
Er det vanskerlig å ha slamkryper? Har vurdert å kutte ut vanlig akvarium å innred det på nytt til brakkvann. Sånn halvparten på land og halvparten vann.
trenger ikke brak vann
tilbringer 70 % på land.
nei det er ikke så vannskeligt faktis :P
Postet 27.06.10 kl 20:41
Postet 27.06.10 kl 21:02
Inaktiv bruker
ingen som er skravlesyke i natt da??...
det er i hvertfall jeg!
så da tar jeg muligheten til å bli med i tråden her, og håper noen sitter oppe enda og er pratesyke
skal til fredrikstad i morgen, 8 dagers fisketur hos min mor på rolvsøy.
elva ligger 100 meter å nersia av huset, og heter Visterflo, så lurte på om det er noen andre "fredrikstanere" som bor i nærheten og har lyst til å fiske? om du ikke har fiskestang har jeg en ekstra
er det forresten noen som vet om det er stor ørret der nede? er vel helst den jeg er ute etter, ellers så er jeg lysten på stor gjedde og laks i sommer
det er i hvertfall jeg!
så da tar jeg muligheten til å bli med i tråden her, og håper noen sitter oppe enda og er pratesyke
skal til fredrikstad i morgen, 8 dagers fisketur hos min mor på rolvsøy.
elva ligger 100 meter å nersia av huset, og heter Visterflo, så lurte på om det er noen andre "fredrikstanere" som bor i nærheten og har lyst til å fiske? om du ikke har fiskestang har jeg en ekstra
er det forresten noen som vet om det er stor ørret der nede? er vel helst den jeg er ute etter, ellers så er jeg lysten på stor gjedde og laks i sommer
Postet 01.07.10 kl 02:43
Her er en film av mitt siste akvarium.
<embed src="http://www.youtube.com/v/obaDg06uuug&hl=nb_NO&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Åssen er det med folket i dag da?
<embed src="http://www.youtube.com/v/obaDg06uuug&hl=nb_NO&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Åssen er det med folket i dag da?
Postet 01.07.10 kl 11:20
Postet 01.07.10 kl 12:57
Postet 01.07.10 kl 16:56
Postet 01.07.10 kl 22:31
Postet 01.07.10 kl 23:28
Postet 02.07.10 kl 00:36
Postet 02.07.10 kl 11:22
Det jeg mener er at det stian s. skreiv var lite gjennomtenkt.
Det er ikke noe hyggelig og bli sett ned på forde en har vansker av et eller annet slag. Og det og spørre sånn rett ut er ikke noe en gjør.
Men nå når det er kommet ut at du sliter med lesing og skriving slipper flere som er innom tråden og lure.
Har lurt litt selv men siden jeg har folkeskikk så har jeg latt være og spørre deg.
Det er ikke noe hyggelig og bli sett ned på forde en har vansker av et eller annet slag. Og det og spørre sånn rett ut er ikke noe en gjør.
Men nå når det er kommet ut at du sliter med lesing og skriving slipper flere som er innom tråden og lure.
Har lurt litt selv men siden jeg har folkeskikk så har jeg latt være og spørre deg.
Postet 02.07.10 kl 11:35
Postet 02.07.10 kl 11:39
Postet 02.07.10 kl 11:44
Postet 02.07.10 kl 11:45
Stian Sciklidesyka har du dysleksi? begynte å lese her og la merke til at du skriver helt jævlig. er det alderen eller at du faktisk har et problem? jeg er ikke verdens beste til å skrive, men bruker ordbok i nettleseren og da blir det mye lettere.
det var vell litt unødvendig eller hva? måten du sier det på liksom..
Postet 05.07.10 kl 22:46
Endret: 05.07.10 kl 22:46
Inaktiv bruker
har samme diagnosen selv, men det har roet seg ekstremt på et par år, se tidligere innlegg hos meg osv, mye skrivefeil pluss andre diagnoser som gjør meg fort sint og alt..
så jeg føler med deg, det er ganske unødvendige måter å spørre om slik på spør du meg..
så jeg føler med deg, det er ganske unødvendige måter å spørre om slik på spør du meg..
Postet 05.07.10 kl 23:49