Washeera? *skravletråd* (side 3)

jeg har matet slamkrypa å venter på en meil.

Du da?
Inaktiv bruker
ciklidesyka
jeg har matet slamkrypa å venter på en meil. Du da?


Har fiksa kjærest til veninna mi x)

Hva er det slamkrypere spiser?
myg larve mer lerve...alt.

hehe så heldig hu er da:P
Inaktiv bruker
ciklidesyka
myg larve mer lerve...alt. hehe så heldig hu er da:P


Jaok ^^,

Er det vanskerlig å ha slamkryper? Har vurdert å kutte ut vanlig akvarium å innred det på nytt til brakkvann. Sånn halvparten på land og halvparten vann.
AquaRonja
[QUOTE=ciklidesyka]myg larve mer lerve...alt. hehe så heldig hu er da:P


Jaok ^^,

Er det vanskerlig å ha slamkryper? Har vurdert å kutte ut vanlig akvarium å innred det på nytt til brakkvann. Sånn halvparten på land og halvparten vann.

trenger ikke brak vann

tilbringer 70 % på land.
nei det er ikke så vannskeligt faktis :P
ciklidesyka
[QUOTE=B. Andresen]Her er en video av dem


er det paring?

Det er jeg ikke sikker på.
Siden personen som eier dem også er usikkert på hva dem driver med på filmen.
Inaktiv bruker
ingen som er skravlesyke i natt da??...
det er i hvertfall jeg!
så da tar jeg muligheten til å bli med i tråden her, og håper noen sitter oppe enda og er pratesyke
skal til fredrikstad i morgen, 8 dagers fisketur hos min mor på rolvsøy.
elva ligger 100 meter å nersia av huset, og heter Visterflo, så lurte på om det er noen andre "fredrikstanere" som bor i nærheten og har lyst til å fiske? om du ikke har fiskestang har jeg en ekstra
er det forresten noen som vet om det er stor ørret der nede? er vel helst den jeg er ute etter, ellers så er jeg lysten på stor gjedde og laks i sommer
Her er en film av mitt siste akvarium.

<embed src="http://www.youtube.com/v/obaDg06uuug&;hl=nb_NO&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>

Åssen er det med folket i dag da?
jeg har hat lek på slamkryp

men jeg teteet hule der dem skule lege egg

så det ble slut

jeg er nok så sur på meg selv:P
AquaRonja, det hørtes deilig ut og bo sånn.
ciklidesyka

har du dysleksi? begynte å lese her og la merke til at du skriver helt jævlig. er det alderen eller at du faktisk har et problem? jeg er ikke verdens beste til å skrive, men bruker ordbok i nettleseren og da blir det mye lettere.
ciklidesyka:

Jeg føler med deg.

Det er ikke altid like lett og ha vansker med noe.

Det jeg mener er at det stian s. skreiv var lite gjennomtenkt.
Det er ikke noe hyggelig og bli sett ned på forde en har vansker av et eller annet slag. Og det og spørre sånn rett ut er ikke noe en gjør.
Men nå når det er kommet ut at du sliter med lesing og skriving slipper flere som er innom tråden og lure.
Har lurt litt selv men siden jeg har folkeskikk så har jeg latt være og spørre deg.

åja.

okei nei har ikke no problem ded det så vis det er noe så spør iveg
Ok. da vet jeg at du og jeg er like sånn. for om du lurer på noe om meg og mitt så spør. Har du foresten vært innom profilen min min personlige tråd noen gang? Har nettopp satt opp en 240l. er kjempe fornøyd selv.
nei men kan got se

veder på at det er sjempe fint
Stian S
ciklidesyka har du dysleksi? begynte å lese her og la merke til at du skriver helt jævlig. er det alderen eller at du faktisk har et problem? jeg er ikke verdens beste til å skrive, men bruker ordbok i nettleseren og da blir det mye lettere.



det var vell litt unødvendig eller hva? måten du sier det på liksom..
Inaktiv bruker
har samme diagnosen selv, men det har roet seg ekstremt på et par år, se tidligere innlegg hos meg osv, mye skrivefeil pluss andre diagnoser som gjør meg fort sint og alt..
så jeg føler med deg, det er ganske unødvendige måter å spørre om slik på spør du meg..
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap