Solosuper + den uten sukker, kun aspartam :) (side 3)

Inaktiv bruker

[External Image]
Hehe, kult bilde! Måtte le litt nå.

(jeg skal ikke engang nevne at isbjørner og pingviner ikke lever på samme kontinent... Ooops, jeg nevnte det visst alikevel...) :P
HvemErJeg?
Hehe, kult bilde! Måtte le litt nå. :D (jeg skal ikke engang nevne at isbjørner og pingviner ikke lever på samme kontinent... Ooops, jeg nevnte det visst alikevel...) :P

Er nok fra en dyrepark dette (eller photoshop...) "bjørnen sover" får plutselig en ny dimensjon
Inaktiv bruker

Er nok fra en dyrepark dette (eller photoshop...) "bjørnen sover" får plutselig en ny dimensjon

fotoshop? neheeeeeeeeeeeei ! det er helt vanlig emd en pingvin med symbaler det er en egen rase det. de ble akkurat oppdaget under isen hvor isbjørnene lever. man har lenge hatt en misstanke til at isbjørnene har hatt noen hemmelige hjelpere til å stelle pelsen og få dem opp om morgenen, og nå er hemmeligheten avslørt

symbal pingvinene
Solosuper
[...]å stelle pelsen og få dem opp om morgenen[...]

Hehehehe... XD
Plussmedlem
Hehe...Bad Company-avatar...

Du vil ikke risikere dette noe mer, skjønner jeg:

Kine Kristine
[QUOTE=Solosuper]Er det plutselig blitt tid for en kjønnsskifte operasjon? LOL:)

er nok de fine lyseblå og rosa fiskene i avataren og navnet solosuper som lurte meg. Høres og ser ikke akkurat så maskulint ut (i mitt hode)
Inaktiv bruker
må jo bare vise maskulinitet etter noe slik LOL
Inaktiv bruker

tre 60 litere på tre forskjellige steder med påfølgende tre vannbytter. så koselig må bare få omøblert kar nr to, er absolutt ikke fornøyd. planter og trehuler sånn bare sluppet oppi ser det ut som.

Hei på deg.
Fått epost/melding?

Må da oppdatere litt mer. hehe.

Espen
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap