- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Oslo ak: storauksjon! nordseter skole (arrangement) (side 3)
Oslo ak: storauksjon! nordseter skole (arrangement) (side 3)
Postet 22.10.10 kl 18:57
Postet 22.10.10 kl 19:08
Postet 22.10.10 kl 23:09
Wilairotskal tømme et akvarie rom så det kommer det jeg får med meg:) har egentlig ikke peiling hvordan jeg skal fordele fiskene, første gangs selger..
Det viktige er at du passer på å pakke fyldige poser; de må kunne forsvare minst 40,- pr. pose, som er minstepris. Det gjelder både planter og fisk. Stimfisk pakkes som stim, ikke 3 og 4 i en pose eksempelvis. Fisk skal være friske og raske, og må pakkes i poser som tillater at man kan se fiskens tilstand godt; de skal. bl.a. videofilmes. Posene må også navngis ordentlig; auksjonariusene har ikke tid til å bruke tid på å identifisere fiskene - det kommer til å gå unna; opp mot 3 objekter i minuttet på det værste!
Ellers, så ligger det info om pakking, og reglement på nettsidene våre www.akvarieklubb.no. Klikk deg inn på storauksjon og så selger.
Velkommen skal du være! Om du ikke har fått selgernummer kan du få det ved oppmøte i morgen. Ta med bankkontonummer, da oppgjøret blir utbetalt i etterkant.
Postet 22.10.10 kl 23:15
Endret: 22.10.10 kl 23:18
Postet 22.10.10 kl 23:59
JAGSkulle tro man pakker ned hele huset med den tiden dette tar.
ja, fy f.... nybegynner her, kom hjem ved 2100 og driver fortsatt å gjør klart til pakking og div. forbredelser... dette tar tid... skulle begynt torsdag tror jeg... har lært nå, neste gang skal det planlegges.... gleder meg masse til imorgen,
og søvn blir det ikke noe av før imorgen kveld..
Postet 23.10.10 kl 02:25
Blindpassasjer
noen fra ås/ ski som skal innover?
eller noen som passerer ås/korsegården som vil ha med en blindpassasjer?
eller noen som passerer ås/korsegården som vil ha med en blindpassasjer?
Postet 23.10.10 kl 05:47
Postet 24.10.10 kl 00:58
Neon BebopDette var er fin dag, folkens! Tusen takk til arrangører og alle hyggelige mennesker! 5 scalare er nå i hus og div. planter. Imponert over arrangementet! Storveis!
ikke si sånn a:P he he
du vet jeg ikke fikk dratt sist,
å du så meg ikke i dag heller.
sitter ennå å er sinna her får at jeg klarte å rote med datoene:P he he
men bra det var knall der å at folket koste seg masse da
(neste gang marius, neste gang)
Postet 24.10.10 kl 01:00
Var en fin auksjon Litt irriterende for oss som satt bakerst at vi måtte klare å rope høyere enn høyttaleren for at auksjonarius skulle høre budene våre når det gikk hett for seg...
Men til neste gang folkens; vær så snill og ikke pakk reker i halvlitersflasker med hornblad! Det var et prosjekt uten like å få ut alle rekene, for de holdt seg selvfølgelig fast i plantene. Og plantene ble liggende på bunn av flaska etter at vannet var tømt ut... At jeg fikk ut alle sammen er helt utrolig.
Ellers er jeg storfornøyd med gårsdagens fangst
Men til neste gang folkens; vær så snill og ikke pakk reker i halvlitersflasker med hornblad! Det var et prosjekt uten like å få ut alle rekene, for de holdt seg selvfølgelig fast i plantene. Og plantene ble liggende på bunn av flaska etter at vannet var tømt ut... At jeg fikk ut alle sammen er helt utrolig.
Ellers er jeg storfornøyd med gårsdagens fangst
Postet 24.10.10 kl 16:25
Postet 24.10.10 kl 19:00
Postet 24.10.10 kl 19:43
Postet 24.10.10 kl 20:09
Geir StokkeCool avslutning på årets auksjon. Neste år, vær så snill å samarbeide med "Saltvannsgutta" slik at vi som er interressert i begge, slipper valgets kval. Nå må jeg ta meg en tur til Rælingen til "akvariereker.no"og handle reker o.a. etter å ha vunnet ett gavekort på 1000,-. Tusen takk!
Jeg kan love at vi prøvde å forandre dato etter at "saltvannsgutta" tok kontakt.Men dette lot seg vanskelig gjøre denne gang.
Postet 24.10.10 kl 23:54