Akvariets gang.. (side 3)

Kim-Martin Haugen
Det der var jo helt sinnsykt. Jeg har selv 1 sølvhai i mitt første akvarium på 160 liter. Har hatt den fisken i ca 6-7 mnd. Men hittil er den ikke mer enn 7-8 cm kanskje 9 cm. Blir de så store fort?

Den sølvhaien kommer ikke fra det 160 liters karet vettu.. Den er nok kjøpt ganske stor ja...... Og det tar LANG tid før fisk vokser seg så store Dem trenger plass å vokse på så har du ett stort kar vokser de nok
Kim-Martin Haugen
Det der var jo helt sinnsykt. Jeg har selv 1 sølvhai i mitt første akvarium på 160 liter. Har hatt den fisken i ca 6-7 mnd. Men hittil er den ikke mer enn 7-8 cm kanskje 9 cm. Blir de så store fort?

Og sølvhai skal ikke holdes alene.. Den er en stimfisk å da vil den ikke trives alene
Ommøblering i akvariet ;-)
Nå har vi akk møblert om i akvariet Fått nedi en rot til + noen svarte steiner
Og ett rør som fisken kan krype inni.. La inn noen svarte steiner i hula til Black Ghost så nå ble det litt mørkere der også..

Legger med noen bilder så får dere se
Bg
Nå fikk jaggu Black Ghost spist litt rødemygglarver gitt!! La de inn i hula hans, så han snappa til seg litt men så kom Gibbicepsen da vettu å tok resten av maten hans.. Jævla gribb den Gibbi'n gitt :p Får prøve igjen da det er mørkt!
Avføring black ghost....
Noen som vet hvor gattåpningen altså avføringshullet til BG er??
For på min henger det nemlig noe bajs lignende greier ned ifra under "haken" ... :s
Hvis noen har ett akvarie dem har tenkt til å gi bort eller selge veldig billig, ta kontakt på tlf
Wee Til uka nå skal vi hente ett nytt akvarie 160 liters
Morro!
Idag reiser vi nedover til Bærum å henter akvariet Weeee
Får oss en kjøretur da ja.. :p hehe..
Fisk og akvarie ønskes
Har du fisk eller akvarie og gi bort/selge billig, så ta kontakt!
Skal nedover mot Oslo idag
Nytt akvarie + 2 nye fisk!
Igår fikk vi endelig hentet det "nye" akvariet våres i Bærum!
160 liter aquastabil kar Syns dem er fine jeg!

Og ikke nok med det.. Det ble jaggu to nye fisker å :P
En svart Ancistrus Og en albino av samme slag Morro!!

Takk til verdens beste kjæreste og samboer som var med å kjørte å var tålmodig
Greit med flere akvarium jeg tror rett og slett det er en sånn ting man bare ikke får nok av. Selv har jeg bare 2 kar, og en samboer som ikke en gang vil høre at jeg tenker på det å tenke på å anskaffe meg en kar nr. 3. Men det er fordi vi for tiden bor i en liten hybel mens vi begge enda er studenter. Skal bli moro å få dratt hobbyen ut til det maksimale når jeg er ferdig med studiene og flyttet til eget hus på landet Da blir det trolig stort akvarie-rom/kjeller/loft.

Lykke til med nytt kar
hehe, ja det er fælt det der med akvariesyken.. :p hehe..
Samboeren min er heller ikke spesielt glad for flere akvarium her :p Har ei leilighet på 55 kvm:p Får ikke lov til å sette opp det på 160l som vi hentet nå.. må vente til vi får oss hus :p hehe.. Så det KLØØØØR å få satt det opp! hehe.. MEN, da vi flytter blir det masse akvarium, bikkje, hest og minigris!! hehe... Nå er jeg lei av å bo på så liten plass.. :p
Idag har jeg testet vannet og alt er som det skal være Renset filteret igår, og tok vannbytte i overigår Den lille ancistrusen våres er jaggu hissig mot Gibby da det gjelder mat.. Bra dem har stor plass å svømme på så dem får kommi seg unna Skulle lagt inn litt fler bilder, men kabelen til datan er mongo!!! Så det får vi ta en anna dag
Ja, deilig med stor plass er vel enda mindre den leiligheten jeg bor i. Men så fort studiene er ferdig og jobb i boks skal jeg begynne å bygge hus. Tomt står klart til å begynne på ut på landet uten naboen eller noe. Det er deilig har selv alltid bod på landet frem til nå for 1,5 - 2 år siden.
Ja, det blir godt å få seg hus! Noe eget i stedet for å drive å leie å kaste penger i dass :P Tenkt noe mer på "abbor" akvarie da om hvordan du vil ha det?
Hrmf!!!
Ancistrus "en av dem fredlige mallene" , meg i rævva!! Den har vært på finnene til BEGGE gibbyne.... Og det mens jeg har sett på?!! Nei, nå skal jaggu pappa få ta over'n gitt..
Albino ancistrusen er bare snill å grei, men den andre er helt jævlig.. Jager ALL fisken oppi karet våres å er bare lei.. :p Nå Er det NOK!

Fler som har hatt erfaring med dette???
Snakket med en kamerat/kolega av meg her i går var det vell. Han hadde prøvd dette med abbor i akvarium. Men dette gikk ikke veldig bra for han. Under gytingen sprutet hannene ut såpass med melk at alt av akvarievann ble helt hvitt. Men kan jo alltids gjøre et forsøk til sommern og se hvordan det går. Tenkte å kanskje sette et akvarium ute eller noe. Det er jo en fisk som ikke har noe problemer med kaldt vann.
Det ancistrus "problemet" ditt synes jeg var litt rart. Detta har jeg ikke erfart i det hele tatt. Jeg har 11 ancistrus, 1 ukjent malle og 2 L-144. Og Mine ancistrus er veldig fredlige.
Såpass ja :s Det hørtes ikke noe særlig ut :p hehe..
men er jo bare å prøve seg fram ja.. og ja, det kan du jo ha ute til sommern ettersom det er kaldtvannsfisk
Tilfeldig bekjentskap
© Christian Alfredsson
Reklame for plussmedlemskap