- Hjem
- Forum
- Gjør det selv
- Godteskåla (side 3)
Godteskåla (side 3)
Postet 26.09.11 kl 20:04
Postet 22.12.11 kl 19:07
Ble kjempeflott dette
Men du har ikke merket noe til at fiskene ikke har det bra nå i senere tid? Ifølge databladet som er revidert i 2005 er Poxydekk skadelig for vannmiljøet.
Se link:
http://www.jhj.no/accounts/500298/File/Datablad/HMS/Gjoco/13841.pdf
Men du har ikke merket noe til at fiskene ikke har det bra nå i senere tid? Ifølge databladet som er revidert i 2005 er Poxydekk skadelig for vannmiljøet.
Se link:
http://www.jhj.no/accounts/500298/File/Datablad/HMS/Gjoco/13841.pdf
Postet 03.01.12 kl 01:07
Postet 03.01.12 kl 01:47
Siden du ikke har merket noe til nå så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for lengre hvertfall.
Har du tatt noen målinger av vannkvaliteten i det siste, den ser grei ut? Tenkte å begi meg ut på dette selv nå etter karet har stått å ventet på det i ca 2 år og fant din metode best
Så vist du ikke har merket noe så kjører jeg på
Har du tatt noen målinger av vannkvaliteten i det siste, den ser grei ut? Tenkte å begi meg ut på dette selv nå etter karet har stått å ventet på det i ca 2 år og fant din metode best
Så vist du ikke har merket noe så kjører jeg på
Postet 03.01.12 kl 20:15
Brukte samme epoxy i Rio Fantasia også, flere måneder før, og har ikke oppdaget noe spesielt der heller.
Måler vannet med gjevne mellomrom, men epoxyen vil garantert ikke ha påvirkning på de vannverdiene det er vanlig å teste for i et akvarium. Må nok ha spesielle, avanserte sett for dette.
Om du vil være helt på den sikre siden, så kan du bestille drikkevannsgodkjent epoxy fra trebåten.no. Men det er mange som har brukt Gjøco sin, og jeg har aldri lest om noen som har fått problemer med den...
Måler vannet med gjevne mellomrom, men epoxyen vil garantert ikke ha påvirkning på de vannverdiene det er vanlig å teste for i et akvarium. Må nok ha spesielle, avanserte sett for dette.
Om du vil være helt på den sikre siden, så kan du bestille drikkevannsgodkjent epoxy fra trebåten.no. Men det er mange som har brukt Gjøco sin, og jeg har aldri lest om noen som har fått problemer med den...
Postet 03.01.12 kl 20:21
Har sjekket samtlige datablader og funnet ut at mapecoat er den eneste som er drikkevannsgodkjent per dags dato. Men denne får jeg da ikke i farger, noe som er litt kjedelig og forlenger prosessen.
Så vist fiskene dine har det bra går jeg nokk for din måte bare med god skylling og slikt over lengre periode før jeg putter noen fisk oppi
Så vist fiskene dine har det bra går jeg nokk for din måte bare med god skylling og slikt over lengre periode før jeg putter noen fisk oppi
Postet 03.01.12 kl 23:28
Postet 04.01.12 kl 11:09