Lillestrøm og omegn akvarieklubb, storauksjon 6. mars (side 3)

har pakket litt planter og stasj, litt fisk ble det også L-066 og voksene Pecoltia compta L-134 VF, og litt andre greier.

Skal fange ett parr med Ancistrus L-059 VF også.

Snakkes i morgen

Jeg fant yngel av L-262 i kveld når jeg rota rundt i karret så jeg trenger ikke flere av den sorten.
Plussmedlem
LOFFA
Hvordan er det mulig at både Lillestrøm og Larvik klarer å sette opp samme dato til storauksjon? Trodde det var litt mer sammarbeid klubbene i mellom enn dette. For oss som bor ca i midten, må velge en av dere og den andre "taper". Dette synes jeg er elendig!!!

Og på ski-VM's siste dag!
Jeg hadde helt glemt denne auksjonen...

Men resultatet under VM var alt annet enn elendig
Tilbake fra en hyggelig auksjon med mange godbiter til gode priser :o) Kom hjem med et perlegurami par, 6 c arcuatus, reker, snegler og planter :o)

Ler enda litt av "flytefor til flytefisk" :o)
Takk til alle for en fantastisk bra auksjon med utrolig godt oppmøte og masse spennende objekter!

Jeg fikk ikke kjøpt så mye som jeg håpet siden jeg satt i sekretæriatet, men kom likevel hjem med en liten gruppe Corydoras og en haug med reker. Fikk også solgt en del, og er svært fornøyd med salget
Bra auksjon. Kom hjem med noen god biter og noen impuls kjøp. Er det noe jeg skal sette fingeren på så burde man hatt flere børsebærere. Hjelper ikke med 3 auksjonariuser når børsebærerne ikke er med. Kansje også begynt 1 time før.
Flott auksjon folkens !
Spesielt all den "gode" humoren sent på ettermiddagen.. Hahahahaha...

Får vi se bilder av den gule ubåten i et akvarie? ;oP

Er glad jeg ble kvit "The Love Tunnel".. (Fnis)
Heidi Jensen
Flott auksjon folkens ! Spesielt all den "gode" humoren sent på ettermiddagen.. Hahahahaha... Får vi se bilder av den gule ubåten i et akvarie? ;oP Er glad jeg ble kvit "The Love Tunnel".. (Fnis)

Ja det var dagens objekter, tunellen ble helt utenomjordisk da et klokt hode fant ut det med lyset. Ellers kom jeg helskinnet gjennom min første auksjon som selger, det var moro! Takk til de som løp og de som pratet, store deler av tiden var det forståelig, og et par av de siste rundene uforglemmelige (tretti, andre, tredje, fjerde...) :o)
Er kjempefint å høre at dere hadde det bra! Jeg skal legge ut bilder (også av den gule u-båten) i morgen.

Tunellen var jo også fin ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap