Storauksjon! drammen akvarieklubb. søndag 6 februar (side 3)

Vi kommer fra Moss også
Plussmedlem
Blir sikkert masse fint å få kjøpt på auksjonen. Hadde bare økonomien vært litt bedre for tiden..!
Kommer fra Hamar.
Har satt opp et 250liters kar, og et 120liters kar kommer opp i morgen. Klare til innflytting Satser på noen godbiter
mioo76

enig her var der i fjor vinter, var det et par som hadde med seg barn, barnet snakket høyt, trampet på gulvet, ropte opp bud, meget irritterende at foreldrene ikke tok tak i det, måtte bytte plass for og høre auksjonen, meget irriternde...

foreldre med barn vær så snill ta tak hvis de bråker...
så at det var flere som reagerte...

møter iallfall opp... vet ikke om jeg skal ta med noe..

hvis jeg får tid og krefter:

røtter
skiferhuler
betta splendens
apistogramma cacatoides
scalarer
discus??
SAE
ancisturs sp./albino
L-103
L-191???
panaque sp.
corydoras metae
grenmalle

Jeg tar med meg følgende:
1 45L hjørne akvarie, med pumpe og lys. Det følger også med en pose med reker og flyteplanter. Fin startpakke for de som vil starte med kirsebærreker.

4Gule store eplesnegler, de er av begge kjønn og de legger egg om de trives!

En pose med kirsebærreker 10 stk

1 leksparr med A. macmasteri

Amatitlania siquia "honduras red spot" det skal visst nok være en jente og en gutt.

Mye mulig jeg tar med C. adolfoi 4-5 stk
og mye mulig jeg tar med C trillinieatus.

Jeg skal prøve å samme alt som er innmeldt som jeg vet om litt senere i kveld. Må bare få litt oversikt da det er tråder i flere forum, og noen er blitt ganske lange
Jeg tar turen og håper noen har noen kuhlii å selge :o))

Tar kanskje med meg noen fisk også , som Indiske glassmaller og Prakt bunntitter.
Dette er en liste av alle innmeldte objekter som jeg vet om sålangt. Husk at selgere kan forandre mening eller kanskje ikke kommer alikavel så dette blir på en måte bare et estimat på hva som faktiskt kommer:

Ancistrus sp. (albino)
Ancistrus sp. (super rot)
Apistogramma cacatoides
Apistogramma macmasteri (lekspar)
Betta edithea
Betta splendens
Carachodon Lateralis
Corydoras (albino)
Corydoras aeneus
Corydoras adolfoi
Corydoras cf. Fowleri
Corydoras Gold lazer
Corydoras metae
Corydoras Orange lazer
Corydoras Orcesi
Corydoras sodalis
Corydoras sp. "black"
Corydoras Sterbai
Corydoras trillinieatus
C91
C92
Cw009 (green lazer)
Cw21
Discus ( i mange forskjellige varianter )
Farlowella vittata (grenmalle F1 yngel)
Glødebånds Tetra
Hyphessobrycon heliacus (tetra type)
Indiske glassmaller
Kardinal tetra
L046
L052 (Dekeyseria sp)
L066
L075
L103
L106
L114
L134 (sp tiger)
L183
L191
L200
L204
L206
L270 (Chocolate Zebra Pleco F1 yngel)
L333
L418
Malawi mbunas
Molly
panaque sp.
Palletciklider
Peckoltia Brevis
Perlegurrami (2+1)
Platy (flere forskjellige varianter)
Poecilia wingei (endlers guppy)
Poecilia wingei (endlers guppy med lokasjon: Cariaco, Paria Peninsula Sucre, Venezuela)
Prakt bunntitter
Scalare (mix)
Sebra ciklider (elfenben typen)
Sort neontetra
Sverddrager
Tahuantinsuyoa macantzatza (leksparr)
Xiphophorus hellerii (med lokasjon; Rio Seco II, Oaxaca, Mexico.)
Jeg kommer til å ha med røde krystallreker også.
Kunne tenke meg noen Red eller Black Bee reker om det er noen som har. :o)
Tar med Endlers guppy, (mange) Javabregner (Microsorum pteropus), andemat (Lemna minor) og non snegler (litt usikker om jeg skal ta med ancistrus og røde kirsebærreker, tror kanskje ikke det). Håper det blir plass å parkere.
Det pleier å være parkeing der,så skulle tro det går bra.Det er noen plasser ved huset,og masse plass under selve motorveibrua.
Om ikke det skulle være nok,så er det muligheter i nærområdet.
Kristian Strømmen
Håper det blir plass å parkere.

Kristian,
om du har liten bil, kan du få parkere i bagasjen min.... ikkno problem det =)

Bilder: noe av det jeg har med i morgen

sverddragere, platy, og leiksgruppe corydoras aeneus. Tar også med en stor rot som har skrudd plexiplate i bunn for stødighet i karet. Denne blir for stor for mine kar, ettersom mine 160L skal deles i to, når reolen står ferdig rigget
Puh da er storauksjonen slutt, jeg fikk ikke vært der helt ut, men håper alle koste seg like mye som meg!

Jeg føler at det ble en fin flyt, og det skal gode auksjonariuser ha skryt av!
Takk til alle som bidro! og takk til alle som kom!
Plussmedlem
Må skryte litt av drammen akvarieklubb og si at det var en kjempebra auksjon, og jeg er veldig glad for at jeg var der!
Takk for god handel og mange hyggelige mennesker :o)
Anders Kaste
Må skryte litt av drammen akvarieklubb og si at det var en kjempebra auksjon, og jeg er veldig glad for at jeg var der! :)

Jeg får vel takke for det jeg da Anders..... Synes selv det ble en flott gjennomført auksjon, mange spennende objekter og hyggelig sosialt samvær.

Håper du får brukt den rekegreia du fikk av meg til karet ditt. Jeg vant den som 7.premie, men har ikke selv reker...

Bildet viser mitt høydepunkt for dagen (kjøpte et VF par av disse apisto. Biteniata)
Plussmedlem
Tusen hjertelig takk for "rekegreia", den var kul Den kan jeg ha i akvariet og feste javamose på! Skulle ønske jeg fikk litt bedre tid til å prate med deg, får satse på det neste gang!
Takk for en kjempe hyggelig da Var min første auksjon og det blir absolut flere Hadde med meg sønnen min i dag, en kompis og sønnen hans, så vi dro før det var slutt.. Ungene ble en smule lei etterhvert for å si det sånn Men jeg fikk i hvertfall kjøpt litt flyteplanter som jeg var på jakt etter. Nå er perleguramiene og paradis fisken min lykkelig
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap