Medlemsmøte i trondheim akvarieklubb (side 3)

på tide å få liv i denne tråden igjen...

noen som vet hvor møtene i klubben skal være ??
var snakk om nytt møtested på siste møte før sommeren.

og når er det planer om en storauksjon ?
er det på det møtet ?
Møtet blir midt i byen på vitenskapsmuseet tirsdag 30.8 klokken 1900. Der som middelalder utstillingen er.

Det blir som vanlig auksjon og den blir sikkert brukbart stor etter sommeren.
Men storauksjonen kommer litt senere i høst, regner med at det blir litt info om denne på møtet.

Vel møtt hilsen Ola
Jeg ser på medlemsfordelene for Trondheim Akvarieklubb at man får 20% rabatt hos Dyrenes Verden.. Etter hva jeg vet er denne butikken konkurs. Er det noen som vet om det vil bli fremforhandlet en ny rabattavtale hos en annen butikk?
håper noen legger ut et kart til den nye møteplassen.
også hvor man skal parkere..
er ikke så ofte på disse stedene i trondheim.

Det skar seg med det nye møtelokalet så vi fortsetter å møtes på Brundalen barneskole inntil videre.
Gamle og nye medlemmer er hjertelig velkomne på tirsdag klokken 19, se veibeskrivelse osv på hjemmesiden.
Valtam, om du har betalt og ikke fått tilbakemelding enda så gi beskjed på møtet eller send meg en PM.
Storauksjonen kommer senere i år, men det blir en auksjon på møtet også.
Det er alltid ønskelig med rabattordninger, men vi har ikke noen pr i dag. Det er derimot flere medlemmer som kan bestille samme varene som butikkene fører til en langt hyggeligere pris og noen små firma som har lave priser. Snakk med noen av oss i styret på møtet.

Hilsen Ola

kan dere ikke si noe om bestilling på møtet da ?
hvem man skal prate med for å handle forskjellige ting?
eller lage en liste på hjemmesiden til klubben med navn og mail og hva du kan handle av den personen ?
Terje, som har annonse på hjemmesiden skaffer mye til en god pris. Han har også fått inn et par sendinger med fisk fra asia og Colombia.
Hei.
Kanskje vi får lov å bruke hotell augustin sine mange lokaler ? Det ligger rett ved trondheim torg.

Bare et forslag hvis vi ikke kan bruke brundalen lengere.
på tide å få opp denne tråden igjen da..

gleder meg til neste møte nå..
pizza og julelotteri..

dette blir saker folkens..

noen som har planer om å ta med noe som kan bli en førjulspakke??

Jeg kan ta med noe ferskvannstang hvertfall.

Om jeg får til å ta ut juletremosen uten å miste hånda vil jeg prøve å få med det, virker liksom litt passende rett før jul.

Vurderer å ta med et par jordspisere: satanoperca cf. pappaterra F1 for å se om noen vil prøve å drette litt på de
Juletremose høres bra ut ja Ohr...

Tar vel med noen planter, og kanskje en voksen ancistrus-hann...
Da er julequizen i boks

Tar med meg to par Satanoperca cf. pappaterra F1 på auksjonen, om jeg får fanget ut to av hvert kjønn da.

Noen som har pistia?

Julemøte
Jeg og Even var så oppglødd og spente på julemøtet at vi allerede har vært på 'møte' Når vi rulla opp på parkeringa så var det uvanlig god plass, vinduet til møtelokalet var mørklagt, hmm. 2 stk smartinger kikka på kalenderen og sa: ahaaa, en uke for tidlig ute Dro ned til klubleder Kjell og prata litt der før vi kjørte hjem og lata som om ingenting hadde skjedd.

Vi kommer på tirsdag klokka 19.00 og ser frem til et som vanlig hyggelig julemøte.
Husk møtet idag folkens!

Auksjon og loddsalg.
Trondheim Akvarieklubb spanderer pizza!
Velkommen!

Trekning Julelotteriet:
1. premie: 170-liters akvarium med bord
2. premie: Jebao 918 utvendig filter
3. premie Innvendig pumpe
4. premie 1 liter TetraMin
5. premie 500ml TetraPro

trondheimakvarieklubb.org
Og så akkurat samtidig med at jeg må kjøre gutungen til speidern. Tenkte jeg sku få med meg dette på tampen av året jeg :P
Jaja..får prøve over nyåret da
på tide å blåseliv i denne tråden igjen...
noen som har møteabstinenser?
alt for mye fisk i akvariumene?
Alle klare for møte på tirsdag?
Endelig møte.
Jeg lurer på om noen skal ha med seg noe spennende?
Er interesert i maller om noen har noe interesant på lur

Petter
hvordan melde seg in i den klubben,for oss som ligger litt utafor byen
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap