Aquaark storauksjon stridsklevhallen (aquaark akvarieklubb) (side 3)

owkay.en ting til.etter jeg har levert inn fiskene for salg,må jeg være der til mine fisker evt blir solgt eller ikke eller kan jeg komme tilbake litt senere og hente?flere ting som dessverre krasjer i morra men må prøve å få solgt noe unna
Ja, du kan jo i grunn det, Men det er jo ikke noe garantert, eller sikker tid hvor lenge vi kommer til å holde åpent. Det kommer veldig ann på hvor mange objekter som kommer inn for salg, oppmøte etc. Men vi holder på til alle objektene har vært til auksjon.
Bra gjennomført
Da var dagen over, var mange som gjorde noen flotte kupp på både billig og sjelden fisk der i dag, gratulerer til oss
Pumpe som er ødelagt
hvem var selger nr19 på auksjonen
kjøpte pompe som skulle være ubrukt
den er ødelagt

ring meg på tel 90046405

mvh svein arne
Auksjon
Vel overstått auksjon, det ble gjordt mange gode kjøp i dag.. Moro å se mange fra vestfold kanten igjen på våre auksjoner..
siljan75
hvem var selger nr19 på auksjonen kjøpte pompe som skulle være ubrukt den er ødelagt ring meg på tel 90046405 mvh svein arne
Dette skal vi finne ut av..Ringer deg.
Vel overstått auksjon!
Trur de fleste gikk fornøyde hjem med poser, ryggsekker og isoporkasser proppet fulle av fisk, planter og utstyr.
Mange gode priser for kjøper'n.

Jeg hadde det veldig trivlig på auksjonen, håper at det var flere som hygget seg.

Det var første gangen vi holdt storauksjon i stridsklev hallen, og det hadde sine utfordringer, både med border,strøm osv osv.
Men auksjonen gikk bra, ikke ble den for lang heller, var fint å sette seg i bilen og kunne reise hjem før 1600.

Takk for denne gang, håper på bra oppmøte neste auksjon også.
Hilsen Tom Anders. "Auksjonsgeneral"
Ja, veldig ålreit auksjon. VEt hvertfall at jeg fikk meg noen godbiter til en meget hyggelig pris
siljan75
hvem var selger nr19 på auksjonen kjøpte pompe som skulle være ubrukt den er ødelagt ring meg på tel 90046405 m vh svein arne

det skal vi nok ordne, svein arne.
Jeg har det på den andre pcen min. Men den har jeg ikke her akkurat nå.
Tusen takk for oppmøtet folkens!

Samtidig vil jeg rette en stor takk til Ronny og Jørn for at de stiller opp

Vi retter nå nesa fremover og ser frem til å møte mange nye og gamle ansikter på neste auksjon!
Tilfeldig bekjentskap
© Kari anne Hulløen
Reklame for plussmedlemskap