Storauksjon moss akvarieklubb 3 april 2011 (side 3)

Må bare spørre, hvilken maller ble solgt?

Og for hvor mye gikk L114??
Første gangen
hoho, første gangen jeg var på auksjon og er veldig fornøyd! Rita, green laser-ene er er kjempe fine OG KULE!!!
Jehson
hoho, første gangen jeg var på auksjon og er veldig fornøyd! [B]Rita[/B], green laser-ene er er kjempe fine OG KULE!!!

Så flott at du fikk med deg noen hjem da, og de er kjempefine, skikkelig grønne når de faller til ro i sitt nye hjem
Rita Revestrek
[QUOTE=Jehson]hoho, første gangen jeg var på auksjon og er veldig fornøyd! [B]Rita[/B], green laser-ene er er kjempe fine OG KULE!!!

Så flott at du fikk med deg noen hjem da, og de er kjempefine, skikkelig grønne når de faller til ro i sitt nye hjem

Nice! Hvor lenge er det til de blir kjønnsmodne(Hvor gammel er de)? Hva pleier du å fôre dem med?
juventus
Må bare spørre, hvilken maller ble solgt? Og for hvor mye gikk L114??

Hmm.. husker sikkert ikke alle L-mallene men iallefall

L-066
L-260
L-201
L-052
L-168
L-213
L-001
Hypancistrus contradens
L-134
L-144
Ancistrus super rot

Husker ikke hva L-114 gikk for, regner med 200-300 kr , det gikk mye fin cory

Jeg må få takke alle for en super innsats i dag

Jehson
Nice! :D Hvor lenge er det til de blir kjønnsmodne(Hvor gammel er de)? Hva pleier du å fôre dem med? :D

De er vel rundt 6 mnd gamle tror jeg, foreldrene var kjønnsmodne når de var rundt året hvis jeg ikke husker helt feil. Vi fórer dem bl.a med JBL Novofect, JBL Novotab, Tetra Tabimin, Sera Viformo, diskusgranulat, frosne mygglarver... mat for bunnlevende alt-etere
Rita Revestrek
De er vel rundt 6 mnd gamle tror jeg, foreldrene var kjønnsmodne når de var rundt året hvis jeg ikke husker helt feil. Vi fórer dem bl.a med JBL Novofect, JBL Novotab, Tetra Tabimin, Sera Viformo, diskusgranulat, frosne mygglarver... mat for bunnlevende alt-etere :)

Veloppdragen fisk som ikke er spesielt krevende i matveien med andre ord, for jeg antar at caudimaculatusen har fått omtrent det samme...

Ikke noe problem så langt, de barter rundt med snuten så dypt at bare litt av øyet synes etter en natt i posen - en hel natt! I en pose! Det kom bare vann ovenfra! Nå må jeg løpe mellom akvariene igjen, veldig mye å se på :o)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap