Tanganyika 930 l (side 3)

Inaktiv bruker
I dag døde den største hannen min, den var smått imponerende 8.5 cm, solid til å være sør-amerikansk
tetra
alvdal
Jeg legger ikke opp. Jeg legger om til sør-amerika og amazonas, min ungdoms lidenskap på akvariefronten. Takker alle som har fulgt tråden og spesielt Badat og Roger Kaasa.

Jeg gjorde akkurat det samme som deg, siden tanganyika interessen i landet var/er på bunn, så jeg tenkte å gå tilbake til sør amerikanere igjen, nå litt under ett år etter er jeg lei sør amerikansk fisk, og gikk tilbake til tanganyika igjen for 1 uke siden..

Prøv Xenotilapia hvis du har lyst på Tanganyika igjen, farger og atferd på høyt nivå! Gjerne blandet med Enantiopus Kilesa og en større gruppe med Cyprichromis Leptosoma "Chituta neon head".

Så ut som en stor og fin dolkestikks tetra, var det alderen som tok den?

Hadde vært fint med oppdatert bilde av karet idag?!

Mvh Glenn
Inaktiv bruker
Tetra
tror det var alderen ja. etter tips fra Donald på forumet må jeg trekke fra
lengden på halefinnen, slik at totallengden var ca 7, 5 cm i stedet..brukbart det også

ser ikke bort fra tangalawi på nytt kan bli aktuelt, særlig om min bedre halvdel sier ja
til flere kar

karet ser slik ut i dag
Inaktiv bruker
250x57.3 med echinodoros tenellus
Planen er å bytte ut alle planter etterhvert slik at det bare er de store steinene og echinodorus tenellus i hele akvariet, ettersom denne vokser sakte, spesielt uten co2, vil dette ta laang tid. Planten har så langt brukt ca 1 år på å dekke halve bunnarealet.....

Ser at fiskene kan bli litt mer utrygge, men den optiske effekten tror jeg kommer til å bli kul...
Inaktiv bruker
Egglegging
Har kjøpt ni stk satanoperca leucostica, ett par har lagt egg
Tilfeldig bekjentskap
© Renate Magnussen
Reklame for plussmedlemskap