Johanne's blogg (side 3)

Flotte bilder av fin fisk ;D
Takk Sissimor :')

Jeg har et lite spørsmål: Hvordan ser jeg at jeg skal flytte Guppyen over til fødenettet? Altså hunnen?
Ikke gjør det, hun kan bli stresset og holde tilbake fødselen. Det kan gi katastrofale følger for både mor og barn. Sett inn buskete planter istedet, og gjerne noen flyteplanter med lange røtter. Gode tips finner du her...
Ja det er det jeg har tenkt til. Men har ikke så mye plass til fler plater. Eller jo, har jo egentlig det. Men jeg får de ikke alltid til å sitte så godt på bunnen. Men har kanskje tenkt å kjøpe javamose ynglene kan gjemme seg i. Vet du hvordan man fester det?
Inaktiv bruker
den var fin den store oransje sverddragern
Var en nydelig Guppy,den som ser nesten hvit ut og med en fargerik rosa/lilla hale!
Animorpher
Var en nydelig Guppy,den som ser nesten hvit ut og med en fargerik rosa/lilla hale!

Ja, er ganske stolt over den. Den er jo hannen i akvariet så jeg håper på mange avkom fra han. Fikk noen yngler her en dag, men har ikke sett dem siden...
Har kjøpt 3 nye platyhoer idag. Den ene var ikke så fin som jeg trodde og så ut som et lite mobbeoffer. Jeg vet ikke hvordan de nye blir mottat av ' lederne '. Håper det går bra. Bilder kommer senere.
Her kommer da et bilde av den ene fisken jeg kjøpte idag..
Nå er fiskene jeg kjøpte igår mye bedre. Den blå hunnen er sammen med de gamle fiskene og ser ut til å trives godt. De to andre er litt fram og litt bak. Men mye bedre enn de var igår. Håper det kommer yngler på dem etterhvert. Men det ser ikke ut som at hannene bryr seg om dem. Vi får se.
Fin fisk den der som du kjøpte, hvor får du tak i sonne da? :P Her i olso/nannestad er det jo bare helt vanelige svarte og røde :P
Jeg bor i Molde. Gullbyen. haha, elsker å si det. Men kjøpte dem på Buddy. Akkurat nå er det de fargene som er der. Veldig pene fisker de har der ja.
Idag har jeg skiftet 1\3 vann av akvariet og tatt oppi Aquasafe. Nå skal nok alt være i den beste orden oppi der. Men tror nok fiskene ble litt stresset av vannbyttet. Men håper de kommer seg. Ingen flørting av hannene idag heller...
Buddy? Ja, det har vi jo her på jessheim :P Dyrt der :P Mye billigere akvarie butikker rundt der jeg bor Hehe, må gratulere med seriegull da:P (fotball) Vell fortjent assa :P Ole Gunnar Solskjer i toppen, da har vi ikke mye å si assa :P Haha, min drøm om å få møte han en gang ... Haha
takker, vet det. Er heldig jeg da, bor rett over der de trener. Så jeg har snakket med han noen ganger. Hvordan går det med guppyene dine?
Det går bra med de Ser en død yngel herfra :P
Da har jeg ordnet sanden jeg kjøpte igår. Tok den over grusen slik at på noen steder stikker grusen opp. Veldig fint egentlig . Corydoras Sterbai'ene mine storkoser seg med sanden og jeg har i tanken å kjøpe flere Coryer.
Bilder kommer senere.
Inaktiv bruker
Husk det at sanden siles gjennom grusen og da legger grusen seg over sanden.
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap