Fått (side 3)

De har ikke fått noe frossent etter at de kom i 250l, men har lyst til å fange selv, men veit ikke hvordan jeg gjør det Nå tror jeg søren meg kuhliene er i lek her, to av de har svømt opp og ned langs glasset i hele dag, og som regel så er de ikke så mye framme De flyr bare fortere og fortere oppover glasset
Den ene guppyen min er bare så fin, aldri sett en så fin hunn guppy før Knall gul kropp med lilla hale og finner med en svak rød ramme rundt Kjempe fin Født hos meg
Høres kjempefin ut! Tror du må prøve å få tatt et bilde av henne
Hvorfor blir fiskene sugd inn i innsuget når det er strømpebukse på innsuget?? Fant akkurat scalaren død der, blir fisk nr 2 det har skjedd med...
Da må jeg kjøpe sånn Tusen takk for all hjelp ang, tennere eller hva det het, fått igang det siste lysrøret nå Tusen takk
Så en sebrafisk yngel på glasset bak bakgrunnen nå venta lenge på det Må jo være sebrafisk yngel
Veldig mye alger i akvarei mitt, det kommer på sanden i løpet av natten, fjernet alt i går og i dag var det der igjen, men det fulgte med en sånn uv lampe greie når jeg kjøpte akvariet, men skjønner ikke hvordan den funker, noen som veit?? Er en Jebo UV H-11
Hei alle sammen Nå har jeg endelig fått stabile vannverdier, mistet desverre 3 rubinguramier og to C. sterbai og noen guppyer, men nå er alt i orden Renset pumpen i dag og der var det to guppy yngler, har fått så mye guppy yngel i det siste, blir spennende og se hvor mange som vokser opp da jeg ikke tar de ut i yngelkar, syns det er bedre og bare la de være, og da overlever dermed de sterkeste Dette ser jeg veldig godt på min guppy flokk, de er så friske og raske med helt nydelige farger som man ikke alltid finner i noen butikk Også har jeg også finni sebrafiskyngel, men den har jeg ikke sett på en stund nå, men har så mye og tette planter at det er nok noe yngel et eller annet sted i karet Også må jeg jo bare fortelle at mine brune kuhli åler nå er helt trygge på omgivelsene, i starten svømte de bare opp og ned langs glasset, men nå er de overalt hele tiden Det er faktisk de mest aktive fiskene jeg har, de er framme både dag og natt og her om dagen så måtte jeg le for da lekte den ene med en snegle, kasta den i lufta om og om igjen
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap