Dan´s akvarieverden (side 3)

Takk for det Tenker at jeg skal prøve opdrett på dem snart.

Prøvde noe alla dette: http://www.youtube.com/watch?v=TXyNCwUnq4U&feature=related

Bildet er av karet

Jeg må også kjøpe noen flere redmoorrøtter.

Hvordan går det med oppdrett da?
Hei! Det går litt dårlig egentlig Har hatt så mye lekser og prøver, så har ikke hatt tid til å prøve å trigge coryene i hvertfall. Apistoene vet jeg egentlig ikke om har lagt egg enda, men hoa har i hvertfall leksdrakt Det ser heller ikke ut til at coryene mine vil legge egg heller, men da må vel noen vannbytter til?
Det er bare å holde gode vannverdier, gi mye og variert for, vannbytter og vis du har så sett inn en sirkulasjonspumpe, mine elsker mye strøm og oksygen i vannet!
Takker for tips, Emil. Tenker at jeg skal skaffe meg en Ancistrus triradiatus hoe og en ancistrus sp hoe. Har 2 hanner, så vil prøve litt ancistrus også vet du! Så du hadde trirsdiatus egg. Trigga du dem eller?
Nei, det gjorde de selv, men jeg er ganske flink å bytte vann da og mate med selvlaget mat, squash, reker, alge tabletter og vanlige tabletter og av og til litt artemia og røde mygglarver
Kult! Da må jeg prøve å ta meg en tur til Dahls dyrerike snart, og kjøpe meg ancistruser.
Gleder meg til i morgen! Skal til Dahlsdyrerike å kjøpe fisk!!
Grattis, de har masse flott fisk.
Håper du kommer hjem med noen godbiter
Jeg kom hjem med en ancistrus hoe i går. Hadde ikke så mye penger med meg
Da får vi se om ancistrusene vil leke da!
Yes!
Jippi! Ancistrusene mine har lagt egg! Gleder meg til å se hva som skjer!
Kan ancistruser spise sine egene egg? Er det skjeldent at de spiser sine egene egg?
Oisann, det gikk fort å danne par for de!
Du må legge ut bilder da!

Når de er uerfaren tar de av og til og dytter ut, da må du ha de i en fødeboks et sted der det er nok strøm og oksygen!
Skal prøve å legge ut bilder!
Scalarene tar vel ancistrusyngelen når de blir frittsvømmede
Sclaraene vil nok ta ancistrus yngel ja...
Kan jeg gjøre som dette?
Ja det kan du, det beste ville vært vis du har en slik algeskrape magnet sånn du holder den fast ved utløpet til flteret.
Det viktigste er at eggene får rikelig med strøm og oksygen
Tilfeldig bekjentskap
© Kamilla Krug Aase
Reklame for plussmedlemskap