- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- NattChat (side 3)
NattChat (side 3)
Postet 05.11.11 kl 22:50
Postet 05.11.11 kl 22:55
Postet 05.11.11 kl 22:57
Huff... jeg sitter her og gruer meg til mandag. Det er ganske teit, men da skal jeg til tannlegen, og det er noe jeg ikke liker. Har tannlegeskrekk, egentlig, og gruer meg alltid fra jeg får innkalling til jeg skal. Lyden og lukta av borr er det verste jeg vet! Jeg skal aldri mer ha hull i tennene. Aldri! Å grue seg så til en tannlegetime er for ille! *grøss*
Prøver å tenke på at det kommer noe etterpå, så det er ikke verdens undergang :p
Prøver å tenke på at det kommer noe etterpå, så det er ikke verdens undergang :p
Postet 05.11.11 kl 23:02
Postet 05.11.11 kl 23:05
Postet 05.11.11 kl 23:08
Postet 05.11.11 kl 23:17
Postet 05.11.11 kl 23:29
Postet 05.11.11 kl 23:36
Her sover alle, bortsett fra meg. Er en kronisk natterangler så jeg setter pris på en tråd som dette. Manner meg opp til å få rensa filteret her. Er ikke pottetett så jeg vurderer å drøye det til i morgen..
Storkaret er rett ved siden av meg her, og jeg må flire litt av sjefen sjøl oppi der. Er en boliviansk sommerfuglhanne. Han har de fineste fargene og er virkelig sjef. Han har et område på ca 7 cm som er HANS. Og han jager jo alt derfra som om det skulle stå om liv og død.
Heldigvis for meg finnes det fantastiske mennesker her inne med masse gode råd så jeg har fått handla meg en dingsebomsgreie som gjør vannbytter til en lek:
Storkaret er rett ved siden av meg her, og jeg må flire litt av sjefen sjøl oppi der. Er en boliviansk sommerfuglhanne. Han har de fineste fargene og er virkelig sjef. Han har et område på ca 7 cm som er HANS. Og han jager jo alt derfra som om det skulle stå om liv og død.
Heldigvis for meg finnes det fantastiske mennesker her inne med masse gode råd så jeg har fått handla meg en dingsebomsgreie som gjør vannbytter til en lek:
Postet 05.11.11 kl 23:38
Postet 05.11.11 kl 23:41
Endret: 05.11.11 kl 23:41
Jeg jobber 100% natt, så er oppe temmelig ofte om natta kan man vel si. Sitter akkurat nå på jobb, og bruker natta på å se ting på nrk.no, tv3play.no og surfe diverse forum og den slags. Alle pasientene er i seng, så da kan jeg gjøre sånt m ed god samvittighet
Tannlegeskrekk er ikke gøy. Jeg pleier ha med mp3-spiller for å slippe høre lydene, og så fokuserer jeg veldig på å puste mens det hele står på. Det hjelper på å ta bort fokuset, og jeg føler meg generelt sett mer rolig da mens jeg sitter i stolen.
Tannlegeskrekk er ikke gøy. Jeg pleier ha med mp3-spiller for å slippe høre lydene, og så fokuserer jeg veldig på å puste mens det hele står på. Det hjelper på å ta bort fokuset, og jeg føler meg generelt sett mer rolig da mens jeg sitter i stolen.
Postet 05.11.11 kl 23:41
Postet 05.11.11 kl 23:43
Postet 05.11.11 kl 23:43
Postet 05.11.11 kl 23:45
Postet 05.11.11 kl 23:48
Postet 05.11.11 kl 23:53
Endret: 05.11.11 kl 23:54
Nå følte jeg litt at det var på tide å hinte til denne tråden litt
Er folk som holder til der allerede.
Er folk som holder til der allerede.
Postet 06.11.11 kl 00:14
da var glassruten i et av mine nye kryssfiner kar ferdig...
må innrømme at jeg er litt spent på hvordan det karet blir... hehe
er noe med at treverk og vann ikke hører sammen... hehe..
men satser på at det skal gå bra.
kommer til å smøre hele karet med smørbar gummi.
samme type som jeg har i dammen min.
regner med det skal gå bra...
noen som har kryssfinerkar her som har erfaringer med det ??
noen gode tips??
hehe
må innrømme at jeg er litt spent på hvordan det karet blir... hehe
er noe med at treverk og vann ikke hører sammen... hehe..
men satser på at det skal gå bra.
kommer til å smøre hele karet med smørbar gummi.
samme type som jeg har i dammen min.
regner med det skal gå bra...
noen som har kryssfinerkar her som har erfaringer med det ??
noen gode tips??
hehe
Postet 06.11.11 kl 00:34
Postet 06.11.11 kl 00:55